نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه تبلیغ سبک زندگی اسلامی می تواند خرابی های هجمه دشمن را ترمیم کند گفت: تا به امروز با توجه به اینکه دشمن سبک زندگی جامعه اسلامی را هدف رفته، هیچ گزینه ای نتوانسته جای تبلیغ را بگیرد.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۷۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در سالن اجتماعات دادگستری کل استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست اظهار کرد: عده‌ای این ایده را زیر سؤال بردند و گفتند صدور انقلاب معنا ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثابت کرد که می‌تواند به دنیا صادر شود، گفت: ازجمله مقدمات بزرگ این تمدن سازی عظیم اسلامی تبیین و توسعه سبک زندگی اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب بر ترویج سبک زندگی اسلامی افزود: رهبر انقلاب در سفر خود به خراسان شمالی مسئله سبک زندگی اسلامی را مطرح کرده و خواستار طرح، اجرا و ترویج آن شوند و نقش سازمان تبلیغات در ترویج این امر بسیار مهم است.

فلاحتی با اشاره به گستردگی فضای مجازی و حملات دشمن بیان کرد: حضور دلدادگان غربی در درون موجب شده فاصله‌ای با مقدمه تمدن سازی ایجاد شود، اما هیچ‌چیز جای تبلیغ اسلام را نخواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید به پشتوانه قدرت جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام حربه‌های دشمن را خنثی کنیم، افزود: سازمان تبلیغات در این راستا باید همچون گذشته برای تبلیغ آرمان‌های انقلاب اسلامی بکوشد و برای مدیرکل جدید این سازمان در گیلان تلاشی مضاعف و موفقیت را آرزو داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات