مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان:
مدیرکل سابق سازمان تبلیغات گیلان با بیان اینکه روحانیت مرزبان فکری جامعه است گفت: جامعه روحانیت پرچم دار عرصه تبلیغ هستند و من سعی کردم بر این عهد باقی بمانم و همچنان نیز بر این عهد ایستاده ام.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۷۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمال یاری پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان با اشاره به اینکه در ۲۶ فروردین سال ۷۴ به‌عنوان مدیرکل سازمان معارفه شدم اظهار کرد: امسال در همان تاریخ ۲۶ فروردین از این سازمان خداحافظی می‌کنم.

وی با اشاره به فعالیت خود در سایر دستگاه‌های فرهنگی گفت: افتخار ۲۰ ماه خدمت در سپاه داشتم و زمانی که قطعنامه پذیرفته شد، امام برای روحانیون و طلاب پیامی مبنی بر همیاری روحانیون با سپاه و بسیجیان فرستادند و ما نیز اطاعت کردیم.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات گیلان روحانیت را مرزبانان فکری جامعه دانست و افزود: من سعی کردم بر این عهد باقی بمانم و همچنان نیز بر این عهد می‌ایستم.

یاری با اشاره به گذشتن یک اربعین از انقلاب اسلامی بیان کرد: پرچم‌دار حرکت عظیم مبارزه با استکبار که همواره موجب خشم و غضب دشمنان بوده رهبر معظم انقلاب هستند که با رهبری ایشان سختی‌ها و مسائل بسیاری را قدرتمندانه پشت سر گذاشته است.

وی با اذعان به اینکه در فرمان‌پذیری و تعامل با تمامی اقشار در دوران ریاست خود از هیچ تلاشی فروگذار نکردم، خاطرنشان کرد: تصمیمات امام خمینی (ره) در تشکیل سپاه، سازمان تبلیغات و دیگر سازمان‌ها، تصمیماتی الهی برای تبلیغات درست و به اقتضای زمانه بود و تمامی موفقیت‌های ما مرهون همکاری اقشار مختلف جامعه با سازمان بود.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات گیلان با اشاره به تثبیت این سازمان در دو مقطع گفت: تشکیل شورای هیئات مذهبی و استقرار روحانیت در مناطق مختلف، توسعه فعالیت‌های قرآنی و حضور بیشتر بانوان به معنای ازدیاد ظرفیت‌های فرهنگی و تلاش سازمان تبلیغات است.

یاری با تبریک به مدیرکل جدید سازمان تبلیغات گیلان افزود: روحانیون فعال سازمان در بیش از ۱۵۰ مدرسه استان حضور دارند و این امر نشان‌دهنده فعال بودن و تلاش روحانیت گیلان است و از خداوند برای حجت‌الاسلام مهدوی تلاش و توان بیشتر برای خدمت‌رسانی خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات