مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: علاوه بر اقدامات عمرانی در مناطق سیل زده توسط گروه های جهادی، ۵ اکیپ پزشکی مجهز به آمبولانس، پزشک و دارو جهت ارائه خدمات به جامعه ۳۰۰ هزارنفری مناطق هدف، به مردم خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۷۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی سپاه روح الله در مناطق سیل زده گفت: استان مرکزی از همان لحظات ابتدایی سیل در شهرهای مختلف وارد عمل شد و اقداماتی جدی در 4 استان ایلام،لرستان،خوزستان و مرکزی انجام داد.

وی با اشاره به ادامه خدمت رسانی بسیج سازندگی سپاه روح الله در مناطق سیل زده افزود: هم اکنون قرارگاه شهید اکبر زاده در لرستان و قرارگاه شهید آنجفی در خوزستان به‌صورت تخصصی با تمام امکانات در حال ارائه خدمات به مردم سیل زده هستند.

وی با بیان اینکه موکب های مستقر در مناطق سیل زده مشغول خدمت رسانی هستند، بیان داشت:موکب های استان مرکزی در بحث تهیه غذای گرم برای مناطق سیل زده مشغول خدمت هستند که روزانه 20 هزار پرس غذا تهیه می کنند.

وی خدمت رسانی های گروه های جهادی را تا پایان رفع مشکلات مردم ادامه دار دانست و عنوان کرد: بیش از یکهزار نفر در قالب 50 اردوی جهادی تاکنون اعزام شده اند که فعالیت های تخصصی آنها در مناطق شهری و روستایی پل‌دختر در استان لرستان و شهرستان‌های شوش و الهایی در استان خوزستان ادامه دارد.

وی با برشماری اقدامات عمرانی گروه های جهادی تصریح کرد: تخلیه گل‌ولای منازل، بازگشایی معابر، ایجاد سیل بند و احداث راه دسترسی از جمله اقدامات عمرانی گروه های جهادی است.

وی همچنین از استقرار اکیپ پزشکی در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: علاوه بر اقدامات عمرانی در مناطق سیل زده توسط گروه های جهادی ۵ اکیپ پزشکی مجهز به آمبولانس، پزشک و دارو جهت ارائه خدمات به جامعه ۳۰۰ هزارنفری مناطق هدف به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی با تمام امکانات و تجهیزات در خدمت رسانی به مناطق سیل زده دریغ نمی کند، خاطر نشان کرد: از استان مرکزی حدود ۷۵ ماشین‌آلات مهندسی باری و تاکتیکی از قبیل لودر، بیل مکانیکی، کمپرسی، تانکر، ماشین آتش‌نشانی و جرثقیل در حال ارائه خدمات هستند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات