خبرهای داغ:
مسوولان استان قزوین به مناسبت هفته‌ی بزرگداشت جانباز، از جانبازان قطع نخاعی و خانواده‌های شهدای مدافع حرم تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۳۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در مراسم امتداد پرواز که به مناسبت هفته‌ی بزرگداشت جانباز برگزار شد، مسوولان استانی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از جانبازان قطع نخاعی و خانواده‌های شهدای مدافع حرم تجلیل کردند.
در این مراسم، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین گفت: جانبازان و خانواده‌های شهدا همیشه در حراست از نظام پای کار هستند و همه‌ی ملت نیز قدردان ایثار آنها می‌باشند.
وی افزود: اسوه و الگوی جانبازان حضرت عباس(ع) و مقام معظم رهبری و الگوی همسران‌شان امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) است به همین دلیل حاضرند در اعتلای انقلاب اسلامی متحمل سختی و مشقت شوند ولی از آرمان‌هایشان کوتاه نیایند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین ادامه داد: روحیه‌ی صبر و استقامت را باید از جانبازان و خانواده‌های آنها درس گرفت تا بتوانیم در زندگی موفق باشیم.
این مسوول تبیین کرد: جانبازان و ایثارگران به فرمان رهبری برای زنده کردن ارزش‌های اسلام راهی را آغاز کردند که تمامی ندارد و همواره در حال گسترش و توسعه است.
وی افزود: امروز مرزهای حراست از اسلام به برکت مجاهدت‌های شهدا و جانبازان از ایران گذشته و به کشورهایی مانند یمن، سوریه، عراق و فلسطین رسیده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین گفت: آمریکا از گسترش اسلام به هراس افتاده، به همین دلیل به سپاه پاسداران اهانت می‌کند تا بتواند از روند پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کند.
وی افزود: این مهم نشاندهنده عظمت، عزت و اقتدار ایران اسلامی است که مردم آن با انسجام، وحدت و امید به سمت پیشرفت نظام حرکت خواهند کرد.
1003/پ10/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها