خبرهای داغ:

اقدام گروه جهادی پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری جهت کمک به سیل زدگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار جمالی گفت: با توجه به مشکلاتی که برای هموطنان عزیزمان بدلیل بلای طبیعی سیل بوجود آمد پاسداران این ناحیه جهت کمک به سیل زدگان اقدام نمودند.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۲۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

سرهنگ دوم پاسدار جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز در شهرستان آغاجاری عنوان کرد: یکی از ماموریت های سپاه پاسداران کمک رسانی در هنگام بلایای طبیعی به مردم نیازمند که دچار مشکل می شوند میباشد از همین رو ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری تمام تلاش خود را جهت این کمک رسانی میکند که به حمدالله این مشکلات بوجود آمده مرتفع گردد.
ایشان ضمن تبریک بمناسبت ایام شعبانیه از گوشه ای از اقدامات ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری در خصوص سیل اخیر گفت: از جمله حضور در منطقه سیل زده و همکاری با مردم و گروهای جهادی جهت کمک رسانی، جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده ، اقدام گروه جهادی پاسداران جهت آماده سازی گونی های گل بعنوان سیل بند و ارسال به مناطق نیازمند و اقدامات دیگری که در راستای فرمایش رهبری در خصوص کمک به سیل زدگان صورت گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت آغاجاری اظهار کرد :با توجه به مشکلاتی که برای هموطنان عزیزمان بدلیل بلای طبیعی سیل بوجود آمد پاسداران این ناحیه جهت کمک به سیل زدگان اقدام نمودند. و همواره در این زمینه در کنار مردم مظلوم و سیل زده تا آخر ایستاده هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها