خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از اعزام کاروان کمک به سیل زدگان شوش خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۷۱۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار ما سرهنگ پاسدار احسان کریمپور گفت: با توجه به ابلاغ سردار فرماندهی محترم سپاه حضرت ولیعصر (عج) سپاه اندیمشک بعنوان معین سپاه شوش در بحث امداد رسانی و مقابله با تهدیدات سیل مشخص شده است.

یک کاروان متشکل از خودروهای سبک و سنگین با مقداری آذوقه و غذای گرم تهیه شده و لوازم مورد نیاز در کمپ های اسکان، در اختیار سپاه شهرستان شوش قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: همچنین گروه‌های بسیج سازندگی با هماهنگی فرماندهی سپاه شوش اعزام تا به سیل زدگان این شهرستان کمک کنند.

همچنین  امام جمعه و جمعی از مسئولین اندیمشک با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بمناسبت روز پاسدار دیدار و گفتگو کردند.

روز گذشته امام جمعه اندیمشک با حضور در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک روز پاسدار را به فرمانده و کادر ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تبریک گفتند.

امام جمعه اندیمشک در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار سپاه را یک نهاد انقلابی که با سازندگی های خود نقش موثری در حفظ نظام و انقلاب داشته است.

اگر سپاه نبود خدا می دانست چه بلایی بر سر کشور های همسایه ما می آمد و مشخص است ماشین آدم کشی و تروریستی دنیا الان کیست.

حجت الاسلام حسینی نوری، افزود: همه ما امروز پاسدار هستیم، و امام ما فرمود ای کاش من هم پاسدار بودم.

وی گفت: مقام معظم رهبری هم فرمودند: برخی های انقلابی شدند اما سپاه انقلابی بوجود آمد و تا امروز هم برکت و منشاء خیر بوده است.

در همین سیل اخیر هم دیدیم که سپاه در کنار دیگر نیرو ها در حال خدمت رسانی بود و این نشان می دهد نیرو های نظامی ما در هدف ارتقاء جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

همچنین دیدار فرمانده وکادر نیروی انتظامی اندیمشک با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بمناسبت روز پاسدار صورت گرفت.

در این دیدار فرمانده نیرو انتظامی اندیمشک گفت: نیروی انتظامی دوشادوش پرسنل ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در جهت ارتقا امنیت و رفاه مردم تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری با اشاره به یاوه گویی های آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران گفت: همه ما پاسدار نظام هستیم و این یاوه گویی ها اثری در انجام وظیه ما نخواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک هم ضمن خوش آمد گویی گفت: سپاه پاسداران با قدرتی دو چندان و عزمی راسخ در مقابل مشکلات ایستادگی خواهد کرد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اضافه کرد: بنا بر دستور فرماندهی محترم سپاه حضرت ولی عصر (عج) کاروان کمک به سیل زدگان شوش به این شهرستان اعزام شد.

سرهنگ احسان کریمپور گفت: ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با تمام امکانات در جهت خدمت رسانی به هموطنان سیل زده تلاش خواهد کرد.

وی گفت : به همین منظور قرارگاه امداد رسانی به مناطق سیل زده در کارگروه های تخصصی ایجاد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج اندیمشک کمک های مردمی و ظرفیت ها و توانایی های خود را برای کمک به هموطنانمان بسیج کرده اند.

وی در ادامه افزود: همچنین گروه‌های بسیج سازندگی با هماهنگی فرماندهی سپاه شوش اعزام تا به سیل زدگان این شهرستان کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها