خبرهای داغ:
پیکر پاک و مطهر شهید علی سعد که چهار سال پیش در نبرد خانطومان سوریه به شهادت رسیده و جاوید الاثر شده بود، پس از تفحص و شناسایی، به ایران منتقل و عصر روز یکشنبه از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۹۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

به گزارش بسیج معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج بیان کرد: پیکر مطهر شهید علی سعد یکی از شهدای سرافراز مدافع حرم که در عملیات آزادسازی خانطومان در پنجم بهمن سال 1394 به درجه شهادت نایل شده بود امروز به میهن اسلامی بازگشت.
سرهنگ عبدالرضا حاجتی افزود: شهید سعد از پاسداران وظیفه شناس خوزستانی بود که بر اساس تکلیف خود برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم سوریه شده بود.
وی ادامه داد : پیکر پاک این شهید والامقام مفقودالاثر بوده که با اقدامات علمی و پزشکی تلاشگران سپاه در سوریه هویت وی شناسایی و اکنون نیز بر دستان مردم شهید پرور خوزستان تشییع و روز دوشنبه در زادگاه خود در شهرستان دزفول به خاک سپرده می شود.
وی گفت: پیکر مطهر شهید سعد به شهرستان دزفول منتقل و آیین وداع با پیکر این شهید والامقام امشب در حسینیه ثارا... دزفول برگزار و روز دوشنبه نیز در امامزاده اسحاق ابراهیم(ع) شهر امام از توابع دزفول به خاک سپرده می شود.
به گزارش بسیج این شهید والامقام پنجمین شهید خانواده سعد و هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول است.
امیر علی هیودی،سید مجتبی ابوالقاسمی، علی حاجیوند قیاسی، محمد زلقی، عادل سعد،عارف کایدخورده وحاج حسین سعادت خواه(جاوید الاثر) از دیگر شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول هستند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها