خبرهای داغ:
رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) قزوین:
رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) قزوین به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از جانبازان و فرزندان معظم شهدا تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۹۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته‌ی بزرگداشت جانباز مراسم تجلیل از جانبازان و فرزندان معظم شهدا در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) قزوین برگزار شد.
در این مراسم، سید ابوالحسن نائینی رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) قزوین هفته‌ی بزرگداشت جانباز را تبریک گفت و افزود: حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در دانشگاه برای همه ما نعمت بزرگی به شمار می‌آید و تکریم از آنها وظیفه ماست.
وی با بیان اینکه مراسم فوق به منظور تجلیل از مقام والای شما جانبازان برگزار شده است، گفت: برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی و ارزشی از اهمیت بسزایی برخوردار است و بایستی به صورت مداوم برپا شود.
نائینی افزود: جانبازان به تاسی از حضرت ابوالفضل(ع) به میدان نبرد حق علیه باطل رفتند و به مقام رفیع درجه‌ی جانبازی نایل شدند و توانستند با روحیه‌ی ایثارگری که داشته و دارند، معناکننده واقعی کلمه ایثار باشند.
این مسوول گفت: دیدار و در کنار جانبازان بودن، توفیق بزرگی است زیرا آنها با خداوند متعال معامله کرده و نزد معبود خود عزیزترند و آبرومند هستند.
رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) قزوین افزود: همه‌ی ما مدیون خون پاک شهدا و جانفشانی‌های جانبازان هستیم و هرگز ایثارگری‌های آنها را فراموش نخواهیم کرد.
در ادامه مراسم، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ایران برخلاف سایر کشورها از امنیت کاملی برخوردارست که این مهم با رشادت‌های شهدا و جانبازان حاصل شده است.
وی افزود: جانباز یک کلمه است ولی ایثارگری به آن معنای عظیمی داده که نشات گرفته از دلاورمردی‌های حضرت ابوالفضل(ع) می‌باشد.
گفتنی است: مسوولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مقام والای جانبازان و فرزندان معظم شهدا در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(س) قزوین تجلیل کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها