خبرهای داغ:
رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: شرایط کاری جهت سیل‌بندی در اهواز-شوش بسیار سخت است و جهادگران با صبر و بردباری خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۶۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
محمدحسین سیوندیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اصفهان، با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی دانشجویان جهادگر به اهواز، اظهار داشت: با توجه به اعلام و ضرورتی که از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان (عج) به قرارگاه بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان شد، در این راستا فراخوانی روز چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه برای دانشجویان زده شد.

وی افزود: این فراخوان با حجم گسترده و غیر قابل باور دانشجویان مواجه شد و ۲ اتوبوس ثبت نام قطعی و یک اتوبوس هم به صورت ذخیره نام‌نویسی کردند.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه با توجه به شرایط حاکم در منطقه، گفت: صبح جمعه یک اتوبوس از اصفهان به اهواز اعزام شد و افراد حاضر در گروه با نام گروه جهادی حضرت زهرا (س) متشکل از بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان و سایر دانشگاه‌های استان در قالب یک تیم با اخلاص و با انگیزه در سه شیفت کاری فعالیت شبانه‌روزی را ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در این راستا اقدام به تهیه گونی‌هایی برای سیل‌بند و جلوگیری از ورود آب به منطقه خوزستان کردیم و در ۲۰ کیلومتری شهر اهواز منطقه شوش- اهواز به سمت روستای سید راهی شدیم.

سیوندیان ادامه داد: متاسفانه عصر روز شنبه بیست و چهارم فروردین در مسیر امدادرسانی و ایجاد سیل بند، یکی از کامیون‌های حاوی سیل بند در اثر رانش و نشست زمین در حال چپ شدن بود که با کمک نیرو‌ها و حضور به موقع جرثقیل، این قضیه ختم به‌خیر شد.

وی با اشاره به موقعیت و شرایط سخت کاری در منطقه، اظهار داشت: امیدواریم دوستان جهادی که قرار است به این منطقه بیایند با صبر و بردباری در این فعالیت حاضر شوند، در حقیقت شرایط کاری بسیار سخت است و امیدواریم با بردباری بتوانند این حرکت جهادی را انجام دهند و دعای مردم سیل زده بدرقه راه همه ما باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها