مشایخی ایجاد رویش های انقلاب را لازم و ضروری خواند و گفت: شش ویژه برنامه "جشن مهدوی" با محوریت کودکان پیش دبستانی و دانش آموزان دبستانی در تاریخ 26 فروردین ماه لغایت اول اردیبهشت در اراک برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۵۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

مصطفی مشایخی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت مهدی(عج) و ایام نیمه شعبان گفت: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در نظر دارد، شش ویژه برنامه "جشن مهدوی" با محوریت کودکان پیش دبستانی و دانش آموزان دبستانی در تاریخ 26 فروردین ماه لغایت اول اردیبهشت در اراک برگزار کند.

وی هدف از برگزاری اینگونه برنامه ها را ایجاد فضایی شاد برای کودکان دانست و افزود: این برنامه ها زمینه را برای کودکان و نوجوانان همراه خانواده‌ها، با ایجاد محیطی شاد و مفرح فضایی مناسب و در خور آنها برای شناخت موضوع مهدویت آشنا می سازد.

مشایخی سرمایه گذاری برای ایجاد رویش های انقلاب را لازم و ضروری خواند و بیان کرد: این جشن‌ها با مشارکت و همکاری سازمان صدا و سیمای استان مرکزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، سپاه روح‌الله، سازمان بهزیستی، اندیشکده حکمت عهد، مهد و پیش دبستانی شکوفه‌‌ها، مهد مهدوی یاران آفتاب، موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها، کانون خادم یاران شهدا و مسجد شهرک علی ابن ابی‌طالب(ع) برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پنج برنامه مذکور در سالن آمفی تئاتر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و ویژه برنامه این جشن‌ها به صورت عمومی در سالن ستارگان برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات