خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج):

سیل باعث شد به ظرفیت‌های نهفته کشور بیشتر پی ببریم

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: سیل باعث شد که ما به ظرفیت‌های نهفته نظام جمهوری اسلامی‌مان بیشتر پی ببریم که با تقدیر از مردم شریف ایران باید گفت، آن‌ها در کمک به مناطق سیل زده از هیچ چیز و ابزاری دریغ نکرده و تلاش مردم برای رفع مشکلات هموطنانشان ستودنی بود.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۴۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مسؤول و شورای سازمان بسیج اساتید استان اصفهان به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان و 28 نفر از رؤسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحدهای استان اصفهان امروز با حضور در ستاد سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه استان اصفهان دیدار کرده و علاوه بر محکوم‌کردن اقدام غیرقانونی آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت خود را از این نهاد انقلاب اسلامی اعلام کردند.

احمد آذین در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اعلام انزجار خود از این حرکت شنیع و مذبوحانه در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این حرکت نمادین را به معنی دفاع همه ‌جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نماد است، نماد شجاعت، ایثار، شهامت، فداکاری و ولایت پذیری و خدمت به مردم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه هر ایرانی قطعاً یک سپاهی است، بیان داشت: این نوع اعلام موضع‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و علیه یکی از ارگان‌ها و نهادهای رسمی کشور را نشانه عصبانیت، استیصال و عجز و ناتوانی آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا ارزیابی و این حرکت شنیع را محکوم کرد.

سرتیپ غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن تبریک سال جدید و تشکر از حضار جلسه و تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: با وجود رحمت الهی یعنی باران و شکر این نعمت الهی باید گفت برخی از هم وطنانمان نیز در برخی شهرها درگیر آبگرفتگی و نفوذ آب در منازل هستند که باید گفت سپاه و بسیج و در مجموع مردم عزیز و وحدتی که بین مردم و مسؤولان در مدیریت این حادثه بوجود آمده که به نوعی یک آزمایش و امتحان برای بیشتر دستگاه‌ها بود الحمدالله به خوبی مدیریت و هدایت شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: سیل باعث شد که ما به ظرفیت‌های نهفته نظام جمهوری اسلامی‌مان بیشتر پی ببریم که با تقدیر از مردم شریف ایران باید گفت، آن‌ها در کمک به مناطق سیل زده از هیچ چیز و ابزاری دریغ نکرده و تلاش مردم برای رفع مشکلات هموطنانشان ستودنی بود.

وی گفت: در اتفاقاتی که اخیرا رخ داد و ترامپ سپاه را یک سازمان تروریستی اعلام کرد و در مباحثی که در دنیا مطرح شد یک برخورد استثنایی بود.

سلیمانی ادامه داد: شما اساتید بهتر می‌دانید که آمریکایی‌ها دارای بزرگترین اقتصاد جهان و همچنین بزرگترین نیروی نظامی در دنیا هستند؛ پس چه اتفاقی در غرب آسیا افتاده که آن‌ها با وجود این چنین توانایی نتوانستند هیچ اقدامی انجام بدهند و به تعبیر سردار سلامی آمریکایی‌ها به بی‌عملی رسیدند و این چیزی نبوده و نیست جز قدرت انقلاب اسلامی در دنیا و بخصوص جهان اسلام و آن انرژی نهفته ای که حضرت امام (ره) در جهان اسلام شناسایی و رهبر معظم انقلاب در سال‌های پس از جنگ آن را هدایت کردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان اذعان کرد: در ادامه آمریکایی‌ها با اشغال عراق و افغانستان و در دورانی فتنه داعش را ایجاد کردند که رفته رفته با شکست‌های پی در پی و نفوذ ایران در دل مردم‌های منطقه قدرت این انقلاب به همگان روشن‌تر شد و انقلاب اسلامی با تکیه بر مردم توانسته انسجامی در کشورهای اسلامی ایجاد کند.

وی در رابطه با سپاه گفت: سپاه قابلیت‌های زیادی در خلیج فارس، دریای عمان و هوافضا دارد که آمریکایی‌ها و خیلی از این‌ها را می‌دانند و خیلی‌های آن‌ها را به دلیل رونمایی نشدن نمی‌دانند اما آن چیزی که مسلم است استیصال آمریکایی‌ها در برابر جمهوری اسلامی ایران است.

سلیمانی افزود: سپاه نیز فرزند مردم و یک نهاد برآمده از انقلاب وظیفه‌اش به پاس محبت‌های بی‌دریغ مردم مضاعف شده و امید است که بتواند پاسخ این محبت‌ها را بدهد و جمهوری اسلامی الگوی مقاومت در برابر زورگویان و ظالمان امروزی است.

محمد باقری مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان در ابتدای جلسه ضمن تبریک ایام ماه شعبان و تشکر از اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی، گزارشی از فعالیت‌های کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه‌های استان اصفهان ارائه کرده و در خصوص پویش یک روز حقوق اساتید و اعزام مشاوران بسیج اساتید به مناطق سیل زده گزارشی ارئه کرد.

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان با بیان اینکه تلاش‌ها و رشادت‌های ستودنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حراست از اسلام و مرزهای ایران در همه دوران این انقلاب مثال‌زدنی است، گفت: نقش بی‌بدیل این نهاد انقلابی در حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره در تاریخ ایران ماندگار خواهد ماند.

وی اظهار کرد:‌ این تلاش‌ها و فداکاری‌ها در سایه امنیت و آرامشی بوده که نیروهای مسلح به‌ ویژه سپاه پاسداران برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است. حرکت رو به رشد ایران اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم بوده و این موفقیت‌ها مرهون تلاش‌ها و فداکاری مردان و زنانی است که آرمان‌های این انقلاب را سرلوحه زندگی خود می‌دانند.
ارسال نظرات