خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت - درمان شهرستان تاکستان گفت: در این مجتمع، قطعه زمینی در حدود دو هزار مترمربع برای احداث مرکز ارایه خدمات بهداشتی و درمانی اختصاص داده شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۴۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر جلال رحمانی، مدیر شبکه بهداشت - درمان شهرستان تاکستان در جریان بازدید دکتر علی رحمانی، معاون سازمان برنامه و بودجه استان قزوین از پروژه مصلای تاکستان، گفت: در این مجتمع، قطعه زمینی در حدود دو هزار مترمربع برای احداث مرکز ارایه خدمات بهداشتی و درمانی اختصاص داده شد.

در این برنامه، مهندس رضا طاهری، فرماندار تاکستان و اسدالله رحمانی، نماینده امام جمعه تاکستان نیز حضور داشتند و دکتر رحمانی یادآور شد که طی نشست مدیران دانشگاه علوم پزشکی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و همچنین مسؤولان شهرستانی، مقرر شد نحوه مشارکت ساخت این مجتمع، بررسی و نهایی شود.

پیشرفت 95 درصدی پروژه مرکز دیالیز 20 تخته تاکستان

در ادامه  از محل در حال ساخت مرکز دیالیز 20 تخته تاکستان نیز بازدید شد که دکتر علی رحمانی از میزان پیشرفت پروژه، ابراز رضایت کرد و متعهد شد طبق توافق و در مواعد پیش بینی شده، تعهدات سازمان، اجرایی شود.

همچنین از مرکز خدمات جامع سلامت ولی عصر(عج) این شهر که بیش از 95 درصد عملیات احداث آن، پایان یافته است، بازدید شد و بر تکمیل این پروژه سلامت محور در کوتاه ترین زمان و عملی شدن تعهدات دستگاه های مرتبط، تأکید شد.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها