سردار غیب پرور در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده مازندران
سردار غیب پرور عدم دقت در تشخیص نیازمند واقعی را صحنه تاریک خدمات رسانی دانست و افزود: برای جلب رضایت مردم، شناسایی دقیق افراد آسیب دیده، و کمک شایسته به آنها لازم است.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۳۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار غلامحسین غیب پرور در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده و بررسی و پیگیری وضعیت خسارت دیدگان سیل مازندران که صبح امروز صورت پذیرفت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اقدامات و کمک های نسبی اولیه در مهار آب ،تخلیه گل و لای منازل و معابر انجام شد اما طبق صحبت ها و تقاضاهای مردم بومی، طبیعتا رضایت کامل تحصیل نگردید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه گام اول در یاری مردم سیل زده با همت تمام دستگاهها، گروههای جهادی، روحانیت، مردم، سپاه و بسیج محکم برداشته شد، گفت: بعد از مرحله اول امداد رسانی، اقدامات برای رسیدگی به وضعیت مردم به ویژه تامین و ساخت مسکن خسارت دیدگان مهم و شرط آن، همکاری مردم برای کمک به سیل زدگان است.

سردار غیب پرور عدم دقت در تشخیص نیازمند واقعی را صحنه تاریک خدمات رسانی دانست و افزود: برای جلب رضایت مردم، شناسایی دقیق افراد آسیب دیده، و کمک شایسته به آنها لازم است.

وی با تاکید بر این مطلب که دستگاه های دولتی وظیفه رسیدگی به آسیب دیدگان را بعهده دارند و واقعا هم در حال کار و تلاش هستند ، اضافه کرد: بسیج و سپاه نمی خواهد جای دولت بنشیند اما در این امر می خواهد کمک کار دولت برای یاری مردم باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه این همکاری مستلزم داشتن اطلاعات دقیق است تا نیازمندان واقعی برای دریافت کمک مشخص شوند ادامه داد: 5 استان کشور برای کمک به آسیب دیدگان سیل مازندران، به عنوان استانهای معین وارد عملیات شدند که طی جلسه ای در مرکز استان، رایزنی برای تعیین راه های کمک های ثانویه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها