فرمانده انتظامی شهرستان شازند از تشکیل تیم ویژه پلیس برای یافتن دختر بچه‌ای که در شهر مهاجران شازند مفقود شده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۰۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، سرهنگ محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: والدین کودک 8 ساله که باران شیخی نام دارد، ظهر روز شنبه ۲۴ فروردین خبر مفقود شدن فرزند خود را به پلیس اعلام کردند که فوراً اقدامات لازم برای بررسی ابعاد این مساله و پیدا کردن این دختربچه آغاز شد.

وی افزود: این دختربچه صبح روز مذکور برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شده، اما نه در مدرسه حضور یافته و نه به خانه برگشته و در حال حاضر مفقود است.

سرهنگ سلگی بیان داشت : چندین تیم گشت انتظامی پلیس ، تحقیقات تخصصی و گشت های میدانی برای پیدایش دختر بچه ۸ ساله (باران شیخی) را با جدیت دنبال می کنند و تلاش پلیس بی وقفه تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت.

وی از شهروندان خواست اخبار موثق را تنها از کانال های رسمی پیگیری کنند و به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نداشته باشند و هر گونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند عنوان کرد : پلیس همچنان در تلاش برای یافتن سرنخی از این موضوع است و تحقیقات ادامه دارد و در این رابطه چنانچه شهروندان موفق به کسب هر گونه اطلاعی شدند، هر چه سریع‌تر پلیس را در جریان قرار دهند.

ارسال نظرات