در پی محکومیت اقدام خصمانه رژیم آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی منتشر شد:
مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی ایران در بیانیه ای اقدام آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۹۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعتی خبرگزاری بسیج ، مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی ایران در بیانیه ای اقدام آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ للهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیْمِ

قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ إِنَّ للهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ سوره آل عمران آیه 119

یک بار دیگر دستان ناپاک و خیانت پیشه جنایتکاران واقعی زمانه از پشت چهرههای به ظاهر بشر دوستانه آشکار شد. آنان که بارها و بارها در زیر پا نهادن قوانین بینالمللی بی پروا و پیشگام بودند؛ در راستای اقدامات خصمانه گذشته خود و خوش رقصیهای احمقانه برای صهیونیسم جهانی که منشا و مبدأ تروریسم و جنایت و نسل کشی علیه بشریت می باشند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران را در لیست خود خوانده تروریستی قرار داده اند.

دولت ترامپ در ادامه سیاستهای دولتهای سلف آمریکا، خصومت با جمهوری اسلامی ایران را علنی تر نموده است. این کشور با عهد شکنی خود از توافق بینالمللی برجام به صورت یکجانبه خارج شده و تحریمهای وسیعی را با استفاده از همه توان خود علیه ایران اسلامی اعمال کرده است. خشم دولت آمریکا از گسترش انقلاب اسلامی و عدم توانایی در رقابت با دست برتر جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا، باعث شده است تا این دولت مواضعی نسنجیده را اتخاذ نموده و به اعمال نابخردانهایی دست یازد. در حالی که دولت آمریکا برخی از گروههای تروریستی از جمله منافقین را که دست آنان تا مرفق به خون مردم بی گناه ایران و همچنین مردم کشور همسایه عراق آلوده است، از فهرست تحریم خود خارج نموده تا بتواند از آنان به عنوان اهرم فشاری علیه جمهوری اسلامی استفاده نماید، در اقدامی بیسابقه، نیروی نظامی یک کشور را تروریست قلمداد میکند تا عقده شکستهای حقارت بار خود در مقابل انقلاب اسلامی را با این عمل مذبوحانه خالی کرده و بیشترین همراهی را با رژیم نامشروع و کودک کش اسرائیل از خود نشان داده باشد.

نقشآفرینی سپاه در مقابله با داعش و سایر گروههای تروریستی دستساخته آمریکا بر تمامی جهانیان بالاخص ژنرالهای آمریکایی کاملاً مشخص است و مطمئناً همین قدرت متکی بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) العالی و پشتوانه مردمی و اشراف اطلاعاتی و امنیتی سپاه بر اوضاع منطقه است که لرزه بر اندام استکبار انداخته است و باعث شده است که اتاق فکر جنگطلبان آمریکا را بر آن دارد تا به توجیه شکستهای پیدرپی منطقهای و برای فرار از انتقاد های افکار عمومی، سپاه پاسداران را سازمانی تروریستی بنامند.

بی شک این چنین اقدامات مذبوحانهای باعث محبوبیت بیشتر سپاه پاسداران در بین افکار عمومی ملتهای منطقه و جهان خواهد شد و خللی را در عزم این دلیر مردان عرصه جهاد و شهادت ایجاد نمینماید.

از آنجا که این اقدام آمریکای جنایتکار حد اعلای دشمنی با ملت ایران به حساب میآید، ضروری است برای مقابله با آن تصمیماتی در سطح ملی اتخاذ گردد.

-1 مردم غیرتمند ایران اسلامی تحت رهبری و زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیه ا...خامنه ای (مدظله العالی) راه روشنی را که رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ترسیم نمودهاند، ادامه داده و به قلههای آن که همانا رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینهسازی ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) می باشد، خواهند رسید.

-2 ایجاد و گسترش تفکر و عمل جهادی در جامعه که بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی میباشد یکی از راه های مقابله با ترفند های آمریکای جهانخوار در همه شئوون جامه است. بی شک پیروی از این تفکر در سیاست، اقتصاد، تعلیم و تربیت و .... باعث میگردد تا نیروهای بالقوه جامعه به بالندگی رسیده و نقش فعالی را در سازندگی ایران اسلامی ایفا نمایند.

-3 توجه عملی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تکیه بر توان و استعداد داخلی، کلید و نقشه راه آینده انقلاب اسلامی است و انتظار کمک از بیگانگان برای کمک به رشد و پیشرفت کشور به وابستگی کشور به آنها در همه شئوون جامعه منجر خواهد شد.

-4 وحدت نکته اساسی و رمز عبور از بحرانها و حوادث میباشد. تجربه سیل اخیر نشان داد که تنها در سایه همکاری و همیاری مردم و مسئولان است که میتوان اثرات بلایای طبیعی و بار آلام مردم حادثه دیده را کاهش داد. دشمن با این حرگت مذبوحانه سعی در هدف گرفتن نقطه قوت ما که همانا وحدت است دارد و حرکت ما در جهت حفظ این موهبت الهی دسیسه دشمنان را در جهت تفرقه خنثی مینماید.

-5 از دولت محترم و دستگاه دیپلماسی کشور درخواست میگردد تا در مجامع بین المللی با اقدامات غیر قانونی آمریکا مقابله نموده و ماهیت تروریستی آمریکا را بیش از پیش بر همگان آشکار سازند.

بسیج سازمان انرژی اتمی ایران ضمن ابراز انزجار از این اقدام غیرقانونی و نابخردانه امریکا، اعلام میدارد حال که پاسداران جان برکف و فرزندان این ملت، آماج حملات ناجوانمردانه استکبار جهانی قرارگرفتهاند، دوشادوش ملت بر خود وظیفه میداند در مقابل این حرکت مذموم، از نجابت و رشادت سپاهیان پاسدار ایران و انقلاب دفاع کرده و با یادآوری حماسهآفرینیهای این عزیزان اعلام نماید ضمن محکومیت این اقدام مزورانه و فاقد اعتبار دولت تبهکار آمریکا، حماسهای را رقم خواهد زد که افکار سیاسی جهان، این بلاهت منبعث از تفکر ترامپیسم را به عنوان برگی سیاه در کتابهای تاریخ خود درج نماید. حماسهای که بدون شک برخلاف تحلیلهای دشمنانانقلاب اسلامی منجر به تقویت وحدت ملی، همدلی و انسجام خواهد شد و کید آنان را به خودشان باز میگرداند.

 

 

 

ارسال نظرات