فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: سپاه نماد تلفیق مادی و معنوی است پس ما این محبت‌ مردم را به حساب خود نمی‌گذاریم بلکه این تعلق خاطر مردم به سپاه نشانگر پایبندی آنان به نظام و انقلاب است و اینکه ملت ما گرفتار این هجوم روانی دشمن نمی‌شود نشانگر بصیرت آنان است.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۹۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری در جلسه دیدار اساتید دانشگاه های پزشکی مشهد در سالن غدیر پادگان شهید برونسی اظهار داشت: سپاه یک تشکیلات و یک فرد نیست بلکه یک راه، مسلک و مسیر تجربه شده موثر و مولود انقلاب و نماد اندیشه انقلابی و حضور مردمی در عرصه‌های مختلف است.

وی اضافه کرد: سپاه نماد تلفیق مادی و معنوی است پس ما این محبت‌ مردم را به حساب خود نمی‌گذاریم بلکه این تعلق خاطر مردم به سپاه نشانگر پایبندی آنان به نظام و انقلاب است و اینکه ملت ما گرفتار این هجوم روانی دشمن نمی‌شود نشانگر بصیرت آنان است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه تاریخ چهل ساله انقلاب پر از بزنگاه‌ها و نیرنگ‌های دشمن است که نتیجه عکس گرفته است گفت: داعش را دنیای استکبار ایجاد کرد تا اولا بتواند انقلاب اسلامی را آنطور که می‌خواهد کنترل کند و بعد از اینکه به این هدف خود رسید نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط کند، ولی چه شد؟ همه قدرت مادی اعم از پول، قدرت سیاسی و رسانه ای دشمن سرعت توسعه انقلاب را افزایش داد.

وی ابراز داشت: نظام مقدس اسلامی دارای سرمایه معنوی و انسانی است و با این قدرت توانست در برابر قدرت مادی استکبار به پیروزی دست یابد و این یک واقعیت است. دشمن درصدد بود با جنگ نیابتی و ایجاد شکاف بین ملل اسلامی به اهداف خود دست یابد ولی خودشان گرفتار شدند و امروز شاهد قدرت افتن پیوند ایران و عراق هستم.

سردار نظری تاکید کرد: اگر ظرفیت و مولفه‌های قدرت را بشناسیم و درست مدیریت کنیم تحریم معنایی پیدا نمی‌کند.
 
وی با اشاره به اقدام استکبار در تروریست خواندن سپاه گفت: امریکا نماد خنثی‌سازی همه ترفند‌ها خود را سپاه می‌داند. سپاهی که  انقلابی و دارای عقبه مردمی است.

وی در بخش دگر سخنان خود امامت و ولایت را دو مبنای قوی برای مدیریت عنوان کرد و گفت: امامت و ولایت در جامعه ما در طول چهل سال بعد از انقلاب و قبل از آن نقش موثری داشته است، ولی این مولفه‌ها نیازمند اعمال است وگرنه منزوی خواهد شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) عنوان داشت: در هر عرصه ای که سپاه پا می‌گذارد مردم هم هستند سپاه بدون مردم و عدم اتصال به انقلاب هویتی ندارد. سپاه نباید دفاع محافطه کارانه داشته باشد باید پیش برنده و پیش رونده باشد و نمیتوان با قدرت صعیف پیش رفت.

وی اظهار داشت: این نظام برای جمهوریت هزینه کرده است. ما اگر در نظام اسلامی کاستی داریم در پیاده سازی اسلام است وگرنه در جمهوریت کم نگذاشتیم. این نظام آنقدر قدرت دارد که نه تحت تاثیر عملیات داخلی و نه بیرونی قرار می‌گیرد.
 
سردار نظری در پایان گفت: اگر اداره کشور بر اساس اصول اسلامی نباشد در رابطه با جمهوریت به مشکل بر می‌خوریم. ما باید راهکار‌هایی مبتنی بر نیاز‌ها و اصول خود را اشته باشیم و نقش مردم را در سرنوشت خود پررنگ تر کنیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها