فرمانده تیپ ۳۸ مستقل زرهی تربت‌جام با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش بیان داشت: نقشه شوم انحلال ارتش در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و اکنون تضعیف کنونی سپاه پاسداران به سردمداری دولتمردان آمریکایی محقق نمی‌شود چراکه رمز موفقیت و تضعیف ناپذیری قوای مسلح ولایتمداری و خدمت در زیر بیرق فرماندهی واحد است.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۶۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علی خدا رحمی در نشست هماهنگی برگزاری هرچه باشکوه‌تر رژه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک این روز گفت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر این روز فرخنده لبیک به ندای امام راحل که در حقیقت متعلق به همه نیرو‌های مسلح است.

وی بابیان این‌که این نقشه‌های شوم استکبار جهانی با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب همچون گذشته بر آب می‌شود افزود: نقشه شوم انحلال ارتش در بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تضعیف کنونی سپاه پاسداران به سردمداری دولتمردان آمریکایی محقق نمی‌شود چراکه رمز مهم‌ترین موفقیت و تضعیف ناپذیری قوای مسلح ولایتمداری و خدمت در زیر بیرق فرماندهی واحد است.

وی وفاق نیرو‌های مسلح لازم و ملزوم دانست و تصریح کرد: قوای مسلح به‌عنوان یک نیرو واحد مقتدر به فرماندهی ولایت‌فقیه، جزء برگزیده‌ترین مؤلفه‌های بازدارندگی و اقتدار ملی و منطقه‌ای در مقابل دشمنان است و اکنون این امنیت، اقتدار و هم‌افزایی در سیل اخیر هم به‌خوبی با نگاه مردم یاری نمایان و خوش درخشیدند.

فرمانده تیپ زرهی محمد رسول‌الله (ص) تربت‌جام با تأکید به راین که معمار بزرگ انقلاب اسلامی با اعلام روز ارتش روح تازه‌ای به این مجموعه بخشید، گفت: امام خمینی (ره) با بصیرت الهی در سال ۵۸ با حمایت از ارتش جمهوری اسلامی و ثبت این روز در تقویم ایران توانست همه نقشه‌ها و یاوه‌گویی دشمنان داخلی و خارجی را از بین ببرد که هم اکنون آینده‌نگری آن پیر روشن‌دل به بار نشسته است.

سرهنگ علی خدا رحمی از همه مردم عزیز شهرستان تربت‌جام دعوت کرد تا با حضور حداکثری در این مراسم گوشه‌ای از اقتدار فرزندان خود را دیدن کرده و شاهد نمایش رژه اقتدار، صلابت و توان رزمی نیرو‌های مسلح و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهنمود‌های داهیانه رهبری فرزانه انقلاب باشیم.

گفتنی است: مراسم باشکوه رژه ۲۹ فروردین‌ماه به مناسبت روز ارتش در خیابان شهرداری تربت‌جام برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها