مسئول بهداشت محیط با اشاره به اینکه ۱۴۳۴ بازدید ونظارت بهداشتی در ایام عید صورت گرفته است گفت: در جریان بازدید از مراکز واماکن عمومی تهیه غذا ۵۶۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در این شهرستان کشف ومعدوم شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۵۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
علی دانشور در گفتگو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با اشاره به تشدید نظارت در ایام نوروز گفت: طرح نظارت برسلامت مردم از ۲۰ اسفند لغایت ۲۰ فروردین بوده است، که در این مدت ۱۹ نفر در قالب ۷۴ اکیپ مشغول به خدمت رسانی بودند.

وی تعداد بازدیدها، از اماکن عمومی و بین راهی را یک هزار و ۴۳۴ مورد اعلام و عنوان کرد: تعداد اخطاریه‌های صادره ناشی از تخلف بهداشتی بحرانی وغیر بحرانی ۲۳ مورد بوده که ۱۷ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند، اما هیچ واحدی تعطیل و پلمپ نشده است.

مسئول بهداشت محیط با بیان اینکه ۴۷ بازدید از اغذیه ها، قنادی و نانوایی‌ها صورت گرفته است گفت: در جریان بازدیدها؛ ۱۱۱۱ مورد پرتابل سنجی با دستگاه انجام شده است.

وی از معدوم سازی ۵۶۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد خبر داد و گفت: در جریان ۱۴۳۴ بازدید از مراکز واماکن عمومی تهیه غذا ۵۶۶ کیلگرم مواد غذایی فاسد کشف ومعدوم شد.

دانشور با بیان اینکه از ابتدا تا به انتهای طرح ۱۲۷ کارت بهداشت صادر شده است، گفت: ۱۵ مورد گشت مشترک و ۸ جلسه برون سازمانی با سایر ادارات انجام شده است.

مسئول بهداشت محیط بیجار، با بیان اینکه ۲۰۰ بازدید از سامانه آبرسانی صورت گرفته است گفت:در قالب طرح سلامت نوروزی ۲۳۰ نمونه برداری آب و ۳۲۶۵ کلرسنجی در سطح شهر وروستا انجام شده است و نمونه برداری از آب استخر‌های سطح شهر وروستا در این مدت ۲۴ مورد بوده است.

دانشور اضافه کرد: حجم کاری انجام شده در این دوره زمانی توسط بازرسان بهداشت محیط ۲۷۸۵ نفر ساعت است.

وی در پایان عنوان کرد: از ابتدای طرح تا انتهای طرح ۲۳ مورد شکایت در سامانه ۱۹۰ درج شده است که تمام این ۲۳ مورد بررسی و پیگیری شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات