فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی در نشستی صمیمی که با هنرمندان بسیجی داشت، با اشاره به نقش هنرمندان در گام دوم انقلاب، اظهارداشت:هنرمند انقلابی باید مانع فرهنگ وارداتی شود.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۲۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیح از آذربایجان‌ شرقی، عابدین خرم افزود: ضروری ترین رسالت هنرمندان در گام دوم انقلاب توجه به منظومه فکری رهبر فرزانه انقلاب است تا بر اساس آن هوشمندانه در برابر هجمه های بیگانگان نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه هجمه فرهنگی و تفکر وارداتی موجب تخريب فرهنگ ارزشی می شود، یادآور شد: اگر در دهه های گذشته به بیانیه های رهبر فرزانه انقلاب توجه و عمل می کردیم اکنون وضعیت فرهنگی کشورمان مطلوب تر از این بود.

هنرمند انقلابی باید مانع فرهنگ وارداتی شود

سردار عابدین خرم اضافه کرد: ایران با قدمت تاریخی و مفاخر اسلامی که دارد، ارزشمندترین الگو را برای جریان سازی هنر دارد بنابراین هنرمندان باید با گام گذاشتن در مسیر گذشتگان طی مسیر کنند و این مسیر پس از انقلاب به خوبی ترسیم شده است.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به نامگذاری روز شهادت شهید آوینی به عنوان روز «هنر انقلاب»، خاطرنشان کرد؛ انقلاب تاکنون دستاوردهای زیادی داشته که وجود هنرمندی جهادی چون شهید آوینی نیز از برکات آن است، هنرمندی که با آثارش صبغه انقلابی خود را نشان داد و ماندگار شد.

در پایان این نشست از هنرمندان بسیجی و مسئولان کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها تجلیل شد.

ارسال نظرات