تاکید دکتر افشار بر تولید محتوای فرهنگی برای پخش در فضای مجازی؛
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه بسیاری از مردم نسبت به حقوق شهروندی خود آگاه نیستند، خاطرنشان کرد: طرحی را در دست مطالعه داریم که بر اساس آن پیام هایی را در ارتباط با حقوق شهروندی به صورت تبلیغات انیمیشن و موشن گرافیک از طریق رسانه های مختلف از جمله نشریات، خبرگزاری ها و فضای مجازی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۱۲۷۵۱۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

دکتر افشار تاکید کرد: این مهم با همکاری رسانه ها، نشریات، خبرگزاری ها، شبکه های اجتماعی و سایت ها به عنوان افراد صاحب فکر و اندیشه و بازوی مدیران اجرایی شهر محقق خواهد شد تا بتوانیم ارتباط دو سویه ای داشته باشیم و مردم تکالیف و حق و حقوق خود را بدانند و حکمروایی خوب شهری را پیاده کنیم.

وی همچنین از روستای عماد آور به عنوان منطقه ای با ظرفیت بالای گردشگری نام برد و گفت: وجود پارک مینیاتور در این روستا دو ذهنیت را ایجاد می کند اول اینکه گونه ای گل رز در این پارک کاشته شده و دوم اینکه المان های آثار تاریخی و هنری یک کشور با اشل یک دهم، در اینگونه پارک ها جانمایی شده باشد . در منطقه 9 نیز ماکت 20 اثر تاریخی کشور با ماکت یک هشتم اجرا شده است اما متاسفانه هیچکدام از این موارد در پارک مینیاتور عماد آور وجود ندارد؛ لذا در نظر داریم نرده های حاشیه کانال را حذف و بر روی دیواره کانال نصب کنیم و یک سایت دو – سه کیلومتری ویژه دوچرخه سواری راه اندازی کنیم.

افشار با بیان اینکه وجود دکه های سبزی فروشی در حاشیه جاده و بعضا توقف دوبله خودروها در این مسیر خطر آفرین است، گفت: یک قسمت مسقف و مناسب برای عرضه سبزی تازه در این پارک ایجاد می کنیم تا متقاضیان خرید سبزی باغ با خیالی آسوده و بدون خطر در این مکان حضور پیدا کرده و خرید کنند.

همچنین با همکاری میراث فرهنگی و فرمانداری شهرستان ری سوله ای در این پارک برای ایجاد کارگاه های آموزش و عرضه محصولات سفالگری، شیشه گری، سنگتراشی و صنایع دستی احداث خواهیم کرد. وی اظهار داشت: حدود 93 هزار مترمربع قطعه باغی باقیمانده از طرح بزرگراه امام علی(ع) در  مسیر غرب به شرق این محور داریم که فضای خوبی برای احداث ساختمان شیشه ای برای فروش عرقیات گیاهی، رستوران و غیره است و می توانیم یک مسیر دسترسی از پشت بزرگراه به آن بدهیم.

  شهردار منطقه 20 با اشاره به فقر حرکتی در نسل جدید، ادامه داد: در چهار دهه گذشته مردم به واسطه پیاده روی های زیاد اغلب کف کفش هایشان دچار سائیدگی می شد و با مراجعه به مغازه های کفاشی اقدام به نصب نیم تخت زیر کفش خود می کردند؛ این در حالی است که امروزه اغلب شهروندان از جلوی خانه سوار آسانسور شده و در پارکینگ منزل نیز سوار خودروشان می شوند، همچنین فرزندان خود را با خودروی شخصی به مدرسه می برند و این موضوع موجب شده است که بیماریهایی که در دهه پنجم عمر انسان ها ظهور می کند، در سنین دهه سوم آنها ظاهر شود. افشار اظهار داشت: شیب طولی و عرضی شهرری صفر است که این موضوع یک مزیت و امتیاز برای ما محسوب می شود و می توانیم دوچرخه سواری را در این منطقه با کمک اصحاب رسانه و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رواج دهیم.

  

 

 

ارسال نظرات