خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: سپاه ناحیه ملایر به همت بسیج سازندگی و حوزه‌های مقاومت تاکنون به کمک مردم شریف ملایر حدود 10 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل‌زده شمال کشور و استان لرستان ارسال کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۷۷
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

کمک 10 میلیارد ریالی مردم ملایر به مناطق سیل‌زدهسرهنگ سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به تداوم کمک‌ها به مردم شهرستان ملایر سیل‌زده لرستان اظهار داشت: سپاه ناحیه ملایر آماده جمع‌آوری کمک‌ها مردمی برای ارسال به سیل‌زدگان است.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه ملایر با توجه به حس انسان دوستانه خود با مراجعه به پایگاه بسیج و حوزه‌های مقاومت روند کمک رسانی ادامه می‌دهند.

حسینی اظهار داشت: در این مرحله از اعزام کمکها نقدی و غیر نقدی بالغ بر 7میلیارد و پانصد میلیون ریال جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: سپاه ناحیه ملایر به همت بسیج سازندگی و حوزه‌های مقاومت تاکنون به کمک مردم شریف ملایر حدود 10 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل‌زده شمال کشور و استان لرستان ارسال کرده است.

وی بیان داشت: مردم شهید پرور ملایر و بسیجیان ما تا زمانی که توان داشته باشند در کنار دیگر هموطنان سیل‌زده هستیم و از مردم خوب و نوع‌دوست ملایر خواستاریم به روند کمک‌رسانی هموطنان ادامه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات