هادی سیاسی سپاه امام رضا علیه السلام:

مدیریت بحران از راه دور و مکالمه تلفنی امکان پذیر نیست/ زندگینامه شهید صیاد، بهترین الگو برای مدیران است

هادی سیاسی سپاه امام رضا علیه السلام در یادواره شهید صیاد با اشاره به ضعف و کم کاری برخی مسئولین اجرایی در جریان سیل اخیر کشور تصریح کرد: مدیریت بحران از راه دور و مکالمه تلفنی امکان پذیر نیست؛ هر مدیری که می‌خواهد برای بحران کار کند باید زندگینامه شهید صیاد را مطالعه کند.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۴۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ صبح امروز حسین خسروی در بیستمین یادواره شهید صیاد شیرازی ضمن تاکید بر زنده بودن شهدا و بهره‌مند شدن مردم از برکات وجودی آن‌ها اظهار کرد: مطابق فرمایش ائمه اطهار علیهم السلام، هر کار خیری در دنیا عمل نیکوتری هم دارد جز شهادت که هیچ عملی در نزد خدا به اندازه شهادت پسندیده نیست.

وی در ادامه یکی از علت‌های اخلاص بسیار بالای شهید صیاد را مراوده ۱۷ ساله با آیت الله بهاءالدینی دانست و گفت: صیاد شیرازی به آنچنان مقامی دست یافته بود که این عالم بزرگوار ایشان را الگوی معرفت، یک پارچه نور و رستگار در دنیا و آخرت معرفی کرده است.

هادی سیاسی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید صیاد تقید به نماز اول وقت و البته نافله شب بود و اعتقاد داشت آن مدیری که نماز را ضایع کند کار‌های دیگر را هم ضایع خواهد کرد؛ مسئولین و مدیران از صدر تا ذیل باید این شاخصه مهم را الگوی خود قرار دهند.

خسروی با اشاره به ضعف و کم کاری برخی مسئولین اجرایی در جریان سیل اخیر کشور تصریح کرد: مدیریت بحران از راه دور و مکالمه تلفنی امکان پذیر نیست، مدیر باید در خط مقدم اتفاقات اجرایی باشد؛ هر مدیری که می‌خواهد برای بحران کار کند باید زندگینامه شهید صیاد را مطالعه کند.

وی افزود: امروز به برکت تمام صیاد‌هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون در راه نظام و اسلام داده ایم، کشور ما اقتدار خود را در دنیا پیدا کرده است؛ روزگاری به دنبال کوتاه کردن دست جاسوسان از داخل کشور بودیم و امروز به فکر ریشه کن کردن آمریکا از منطقه هستیم.

کارشناس مسائل سیاسی تشریح کرد: دلیل قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست نیرو‌های تروریستی توسط رئیس جمهور احمق آمریکا این است که سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب است؛ فرزندان سپاهی شما دست آمریکا را از کشور کوتاه کردند؛ عزت سپاه هم به خاطر اتصال او به بدنه ایمانی مردم است.

خسروی ولایتمداری را از دیگر ویژگی‌های شهید صیاد خواند و تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع گزیده‌ای از صحبت‌های رهبری از سال ۶۸ تاکنون است که به دلیل اجرایی نشدن آن توسط مردم و مسئولین، مجددا بیان شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید با الگو گرفتن از شهدا، تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب و استفاده از ظرفیت مردم، جنگ اقتصادی را مدیریت کرده و کشور را به استقلال سیاسی و اقتصادی برساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها