خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: ایران اسلامی معادلان سیاسی دنیا را به هم زد.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۳۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در جمع پاسداران سپاه خوی، گفت: خدمات سپاه بر هیچ کس پوشیده نیست و در جای جای ایران اسلامی، مردم اقدامات مختلف این نهاد ارزشی را شاهد هستند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه سپاه در معادلات داخلی و جهانی، خاطرنشان كرد: فرهنگ بسیجی و سپاه بر گرفته از نهضت عاشورا و امام حسین (ع) می باشد و تداوم و عزت این شجره با حمایت های مردم و نظام می تواند به نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و نظامی جهان بیانجامد.

وی تصریح کرد: پیام امام حسین (ع) جز آزادی و مقابله با ستم نبوده و الگوی رفتاری امام حسین (ع) جز شجاعت، مردانگی و ایستادگی در برابر ظلم نمی باشد و اکنون روح آزادی و آزادگی امام حسین (ع) می تواند در جامعه مهم تر از گذشته قلمداد شود.

اين مقام مسئول با بیان اینکه امروز کشور ما متقبل هزینه در معادلات سیاسی و جهانی شده است، تصریح کرد: تمامی این هزینه ها دال بر ایستادگی و مقاومت ما می باشد و حضرت امام خمينی(ره) و مقام معظم رهبری به خوبی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند و اکنون دنیای استکبار از سپاه به عنوان خاری در چشم یاد می کند.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در مواجهه با سپاه، افزود: اقدام اخیر آمریکا در قبال تروریستی قلمداد کردن سپاه چیزی جز اشتباه راهبردی نبوده و ثمره صادر کردن این تفکر سپاه و بسیج به دنیای پیرامونی خودمان، حزب الله لبنان می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات