فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل ناکامی آمریکا در داخل و خارج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل ناکامی آمریکا در داخل و خارج است.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۳۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در راهپیمایی بزرگ حمایت از سپاه پاسداران در جمع غیور مردان و زنان بجستانی ضمن گرامیداشت سال جدید و استمداد از روح عرشی و ملکوتی امام (ره) و شهیدان عزیز با تبریک ایام بزرگ اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار خاطر نشان کرد: تشکیل سپاه از معجزات بزرگ قرن که با اراده پاک و دور اندیشی بی نظیر امام (ره) برای پاسداری از انقلاب در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمن پدید آمد.

وی افزود: انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران محدود به پاسداری از جغرافیای ایران نیست و امروز شاهد هستیم که دل‌های زیادی در دنیا متوجه انقلاب اسلامی است.

جنیدی در ادامه افزود: در آستانه روز پاسدار کاخ سفید به حماقت بزرگی دست زد و نام مقدس سپاه پاسداران را در ردیف گروه‌های به اصطلاح تروریستی اعلام نمود.

وی گفت: آنچه آمریکا اعلام کرد نتیجه عقده حقارت و ناکامی ۴۰ ساله‌ای است که دژ استوار سپاه در حفاظت همه جانبه از هویت و استقلال ایران و غرب آسیا به ارمغان آورده است.

وی ابراز داشت: بدون تردید آمریکا سپاه را عامل ناکامی همه طراحی هاو دسیسه‌های خود در خاورمیانه از یک سو و ماندگاری جمهوری اسلامی از سوی دیگر می‌داند.

فرمانده سپاه بجستان اظهار داشت: وقتی رئیس جمهور یک ابر قدرت که ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده است با هواهپیمای چراغ خاموش و شبانه در یک فرودگاه در عراق می‌نشیند این مصداق آیه ۱۱۹ سوره آل عمران: و إِذا خَلَوْا عَضُّوا عَلَیْکُمُ الْأَنامِلَ مِنَ الْغَیْظِ قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ. اما به دور از تعلقات و عواطف ملت ایران نسبت به نهاد مقدس سپاه واقعا علت اقدام آمریکا چیست؟ در نگاه اول همه بر این باورند که سپاه عامل اخراج آمریکا از خاورمیانه و ناکام گذاشتن تروریست‌ها در منطقه اسلامی است، اما این صرفا بخشی از پازل از ناکامی آمریکا از سوی سپاه است.

وی افزود: آمریکا با جنگ اطلاعاتی امنیتی و روانی و سایبری به میدان مبارزه با نظام آمده است؛ مواجهه هوشمندانه با پروژه نفوذ و سلسه جاسوسی‌های آمریکا و مقابله با یارگیری آمریکا در درون ایران از سوی سپاه انجام شده است راهبرد فروپاشی از درون از طریق جنگ روانی و اقتصادی تاکنون از سوی سپاه خنثی شده است.سپاه در همه دوران تحریم توانسته است نقطه کار و توسعه را در کشور فروزان نگه دارد. در اوج تحریم از پالایشگاه تا راه آهن و جاده و گاز رسانی و... از سوی سپاه انجام شده است. سپاه از عوامل اصلی ضربه گیری تحریمات آمریکا علیه ایران بوده است که خود کفایی بنزین آخرین شاهکار این جریان مقدس و مردمی است. سپاه و جریان مردمی وابسته به آن در جهان اسلام؛ محیط خاورمیانه و خلیج فارس را برای آمریکا نا امن کرده است کشتی‌های آنان را کنترل می‌کند و این اشراف و اقتدار کاخ سفید را به دیوانگی کشانده است.

وی اضافه کرد: سپاه آچار فرانسه ملت ایران سنگ زیرین آسیاب در همه حوادث و پدیده هاست در هر گوشه‌ای مشکلی ایجاد شود همه چشم‌های مردمی و دولتی به سپاه دوخته می‌شود از دور زدن تحریم‌ها تا مقابله با قاچاق از سیل زدایی تا آبرسانی از زلزله تا مقابله با تروریسم؛ این عملکرد باعث شده است پروژه‌های بر اندازی همه جانبه با ناکامی مواجه و عصبانیت آمریکا غلیان نماید و این اقدام آمریکا نشان داد این نهاد انقلابی در مسیر درست و در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت میکند.

فرمانده ناحیه بجستان در پایان پایان با فرمایشی از رهبری گفت: اگر من و شما بتوانیم این معیت الهی را حفظ کنیم بدانید آمریکا که هیچ؛ اگر ده برابر قدرت آمریکا کسانی در دنیا نیرو داشته باشند این نیرو ئی که خدا با اوست برآن‌ها غلبه خواهد کرد. خداوند انشاالله ما را در انجام وظایف دینی و انقلابی بیش از گذشته موفق و موید بدارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها