خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی از ساخت یک هزار واحد مسکن مددجویی در ساال ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۲۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان،  محمد کلامی در تشریح رویکردهای این نهاد برای مسکن مددجویان گفت: بدنبال افزایش تعامل و ارتباط موثر با مجموعه های برون سازمانی (اعم از سپاه، بنیاد مسکن، خیران مسکن ساز، گروه های جهادی) در جهت افزایش تعامل و ارتباط موثر با آن ها هستیم.

کلامی ادامه داد: ضمن اجرای طرح های نیمه تمام در استان، در سال 98 یک هزار مسکن مددجویی نیز احداث می شود.

وی با اشاره به عملکرد کمیته امداد استان در حوزه مسکن در سال 97 بیان داشت: با کمک خیران و مردم نیک اندیش 841 واحد مسکن مددجویی ساخت یا خریداری شده که بطور متوسط روزانه دو مسکن برای محرومین ساخته یا خریداری شده است.

کلامی افزود: در سال گذشته همچنین 2965 مورد تعمیرات مسکن مددجویی صورت گرفته که بطور متوسط روزانه هشت مورد تعمیر مسکن مددجویی داشته ایم.

وی با بیان اینکه برای احداث، خرید یا تعمیرات این تعداد مسکن مددجویی مبلغی بالغ بر 2/32 میلیارد تومان هزینه شده، افزود: از این میزان هزینه، حدود 10 میلیارد تومان توسط خیران نیکوکار تامین شده است.

کلامی ضمن دعوت از مردم برای همراهی با امداد در تامین مسکن مددجویان گفت: مردم عزیز می توانند با شماره گیری کد #041*8877* در تامین هزینه های مسکن مددجویان تحت حمایت مشارکت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها