حجت الاسلام حسینیان:

امام حسین(ع) الگوی سپاه پاسداران است

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینیان، با بیان اینکه امام حسین الگوس پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: پاسدارن با راه و حرکت امام حسین علیه السلام یک پیوند فکری و عملی دارند.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۱۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید محسن حسینیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری با گرامی داشت اعیاد شعبانیه ضمن محکوم کردن سخنان رئیس جمهور خبیث و پلید آمریکا در خصوص تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: نامگذاری روز میلاد حضرت سید الشهداء (علیه السلام) به عنوان روز پاسدار برای ما افتخار بسیار بزرگی است و این مهم وظایف پاسداران را سنگین‌تر می‌کند.

حسینیان، عزت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نتیجه انقلاب است، بیان کرد: انقلاب با ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها، شهادت‌ها، خون دل خوردن‌ها، رنج‌ها، اضطراب‌ها و ناراحتی‌های تمام آحاد ملت به خصوص پاسداران به نتیجه رسید و ما پاسداران در قبال جامعه مان، دینمان، شهداء، رهبر و انقلابمان مسئولیم.

وی با بیان اینکه، پاسداران با راه و حرکت امام حسین علیه السلام یک پیوند فکری و عملی دارند، عنوان کرد: آحاد ملت ایران بخصوص ما پاسداران باید شیوه مبارزه ی امام حسین علیه السلام را چراغ راه خود قرار دهیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید توجه داشت که حضرت در چه شرایطی، با چه هدفی و با چه امکاناتی به مبارزه علیه ظلم و فساد پرداختند، تصریح کرد: حرکت در مسیر سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام به خوبی مسیر حرکت نهاد مقدس سپاه پاسداران را مشخص می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه عشایری خاطرنشان کرد: استکبار و کفر جهانی همیشه با اسلام در مبارزه بوده و خواهد بود چون ماهیت اسلام ، ماهیت قرآن و ماهیت آموزه های اهل بیت (علیه السلام) مبارزه با کفر و ظلم است، امام حسین (علیه السلام) به بشر درس آزادگی و عزتمندی دادند و در شرایطی که هرکس به دنبال زنده ماندن و چند صباحی زندگی کردن است فرمودند: « الموت فی عز خیر من حیاه فی ذل »

حسینیان افزود: کار دشمن با شهادت امام حسین(علیه السلام) تمام نشد و هر وقت و هر کجا انقلابی شکل بگیرد که بخواهد آموزه های قرآن و اهل بیت(علیه السلام) را ترویج کند قطعا تهدیدات ، تحریمها و تبلیغات سوء دشمنان هم علیه آن وجود خواهد داشت. امروز هم اگر این نهاد مقدس را در لیست سازمانهای تروریستی قرار می دهند اتفاق جدید و دور از ذهنی نیست، نگاهی اجمالی به تاریخ نشان می دهد این تبلیغات همیشه علیه اسلام وجود داشته است، به رسول گرامی اسلام (صل الله علیه و آل و سلم) نسبت شاعر و کذاب و ساحر می دادند، خبر شهادت حضرت علی (علیه السلام) در مسجد کوفه را وقتی خیلی ها شنیدند با تعجب گفتند: مگر علی هم نماز می خوانده ویادر ظهر روز عاشورا وقتی امام حسین علیه السلام به نماز ایستاد دشمن نگران شده و برای اینکه ماهیت امام بر مردم روشن نشود بر امام تاخته ونماز را برهم زدند.

حسینیان گفت این مقام مسئول گفت : امام راحل (ره) به صراحت فرمودند: جهان اسلام در انتظار به ثمر رسیدن کامل انقلاب ماست و یک پاسدار اگر می خواهد مدافع انقلاب وکشور باشد باید بتواند مدافع خوبی برای اسلام باشد و اگر می خواهد مدافع اسلام باشد باید قبل از هر چیز به خود پرداخته وآموزه های دینی را در خود پرورش دهد. لذا وظیفه داریم اولا اسلام را خوب بشناسیم و ثانیا خود را آراسته به آموزه های اسلامی کنیم تا بتوانیم مدافع خوبی برای انقلاب باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار