خبرهای داغ:
پیکر شهید والامقام شهید احمد جلالی نسب که سال ۹۵ در سوریه به شهادت رسیده بود، امروز وارد قم شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۴۱۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، پیکر این شهید والام مقام به تازگی تفحص شده که با انتقال آن به ایران، امروز (یکشنبه ۲۵ فروردین) مورد استقبال مردم قرار گرفت.

همزمان با حضور پیکر این شهید والامقام در حرم مطهر، آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه (س) نیز برگزار شد و یاد و خاطره این شهید والا مقام گرامی داشته شد.

در این مراسم آیت الله «سید محمد سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، «احمد بیطرفان» جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع)، حجت الاسلام و المسلمین «سید حسن اکبری» نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم، همرزمان و مردم ولایی قم حضور داشتند.

شهید «احمد جلالی نسب» در آذرماه سال ۹۵، در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به مقام شهادت نائل آمد و پس از تفحص امروز پیکر مطهرش در جمع هم‌رزمان خود، پاسداران سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) و خادمان حرم کریمه اهل‌بیت (س) فضای معنوی خاصی به آیین خطبه‌خوانی خادمان داده بود.

مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم قرار است در روز سه‌شنبه (۲۷ فروردین) ساعت ۱۴ از مسجد امام حسن عسکری (ع) آغاز و پس از طواف دور مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه (س) بر روی دستان مردم قم در گلزار شهدای حضرت علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها