خبرهای داغ:
تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: افزایش ارزش پول ملی، تحول عظیم در بخش‌های مختلف اقتصادی، افزایش اشتغال، رونق اقتصادی و در نتیجه ارزآوری از اثرات رونق تولید است که توجه ویژه به این شعار امری ضروری است.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۹۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام) محمود معلمی در جمع رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (علیه‌السلام) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان و فرارسیدن روز پاسدار اظهار داشت: شعار‌های انتخابی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در چندین سال گذشته بر مبنای موضوعات اقتصادی بوده و این به این دلیل است که علم، اقتصاد و فرهنگ از عوامل اقتدار یک کشور هستند.
وی به جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران از لحاظ علمی اشاره و تصریح کرد: رشد علمی کشور حدود ۱۱ برابر جهان است که در سال‌های اخیر از سرعت آن کاسته شده است و در این حال در مسائل اقتصادی و فرهنگی در جایگاه بسیار مناسبی قرار داریم.
مسئول سیاسی سابق سپاه صاحب‌الزمان (عج) بیان کرد: با وجود فرهنگ غنی در کشور متاسفانه از برخی از رسانه‌ها ضربه‌های فرهنگی خورده‌ایم که این مسئله ضرر‌های جبران ناپذیری را به فرهنگ ما وارد می‌کند.
وی به مسئله تولید در کشور اشاره کرد و گفت: نخستین فراز اقتصادی هر کشور مسئله تولید است، اما متاسفانه تولید ما در سال‌های اخیر لطمه‌های جبران‌ناپذیری خورده و در شرایط خوبی قرار ندارد.
معلمی ادامه داد: رکود و تحقق نیافتن تولید در هر کشوری بی‌کاری و عدم احساس مسئولیت به وجود می‌آورد و تعیین شعار‌ها در چندین سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری به درستی و با دلیل و هدف نام‌گذاری شده است.
وی در جمع رزمندگان لشکر امام حسین به اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مهم اقتصاد مقاومتی مستحکم بودن در برابر تهدیدات دشمن است و درون‌زا و برون‌گر بودن از ویژگی‌های دیگر آن است.
مسئول سیاسی سابق سپاه صاحب‌الزمان (عج) عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ۷۴ تا به امروز به مسائل اقتصادی توجه ویژه‌ای داشتند، اما در این راه بی توجهی دولت‌ها تبعات جبران‌ناپذیری را برای کشور همراه داشته است که فروش نفت و وجود سودجویان وابسته به دولت از مشکلات اصلی در این راه بوده است.
معلمی درباره اثرات و فواید رونق تولید نیز گفت: افزایش ارزش پول ملی، تحول عظیم در بخش‌های مختلف اقتصادی، افزایش اشتغال، رونق اقتصادی و در نتیجه ارزآوری از اثرات رونق تولید است که توجه ویژه به این شعار امری ضروری است.
وی به راه حل اساسی برای رفع مشکل اقتصادی کشور اشاره و گفت: انتخاب افرادی با دیدگاه اقتصادی برای ریاست جمهوری و مجلس، افزایش فرهنگ خرید کالای ایرانی و بالابردن کیفیت کالا‌های ایرانی از عوامل رفع مشکلات اقتصادی کشور است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها