خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تا به امروز بیش از ۱۵۰ برنامه به دبیرخانه ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان ارسال شده است.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۷۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سرهنگ پاسدار سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد استان با بیان اینکه خرمشهر قهرمان نماد پیروزی ملت ‌مسلمان ایران در ۸ سال دوران دفاع مقدس بود افزود: فتح خرمشهر نقطه عطفی در معادلات جنگ تحمیلی بود و بعد از آن دشمن در حالت تدافعی قرار گرفت و پیروزی های مکرر رزمندگان ما بعد از این مهم صورت گرفت.
وی خاطر نشان کرد: ما در جنگ به تکلیف اسلامی و دینی خود عمل کردیم و رزمندگان ما در آن سالهای سخت و با وجود تجهیزات پیشرفته و فراوان دشمن، با ایمان قوی و توکل بر خدا در برابر دشمن ایستادگی کردند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: ملت بزرگ ایران امروز نیز با توجه به گستردگی و پیچیدگی های توطئه ها و هجمه های دشمنان باید همچون گذشته با ایمان قوی و عزم راسخ و روحیه انقلابی در برابر این توطئه ها با آمادگی کامل ایستادگی کنند.
وی تصریح کرد: امروز در برابر تحریم ها و توطئه های سنگین اقتصادی دشمن قرار داریم و باید با به کارگیری روحیه جهادی در برابر جنگ همه جانبه اقتصادی دشمن بایستیم.
سلامی گفت: هر چه ارزشهای اسلامی و انقلاب در ما پر رنگ تر شود، با روحیه بیشتر و مضاعف تر می توانیم در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کنیم.
وی ادامه داد: انتظار داریم تا ستاد بزرگداشت سوم خرداد به ریاست فرمانداران در سراسر استان هرچه سریعتر تشکیل شود و برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان عنوان کرد: یکم تا چهارم خرداد سال جاری برنامه های مختلف و متنوعی در حوزه بزرگداشت سوم خرداد در جای جای استان اجرا خواهد شد.
وی افزود: بیش از ۱۵۰ برنامه تا به امروز به دبیرخانه ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان ارسال شده است و از استقبال و برنامه ریزی های مطلوب دستگاه های اجرایی در این زمینه تقدیر و تشکر می کنیم./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها