معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: بزرگداشت سوم خرداد، ترویج فرهنگ ولایتمداری و نشان دادن خودباوری دینی و ملی است.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۶۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان، معاون هماهنگ کننده سپاه قائم(عج) استان سمنان در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد استان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی مردمی و برگرفته از متن مردم و برای خدمتگزاری به مردم و پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب و نظام است.
وی با اشاره به اینکه بزرگداشت سوم خرداد، ترویج فرهنگ ولایتمداری و نشان دادن خودباوری دینی و ملی است گفت: بیش از ۳۶ میلیون نفر از جمعیت کشور را نسل جوان تشکیل می دهد و باید برای تقویت خودباوری دینی و ملی، ایستادگی در برابر مشکلات و روحیه جهادی و انقلابی در بین افراد این نسل برنامه ریزی داشته باشیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: برنامه های مختلفی در خصوص بزرگداشت سوم خرداد در استان در نظر گرفته شده است و طی چند روز آینده این برنامه ها به دبیرخانه ستاد ارسال می شود.
خالقیان افزود: غبارروبی و عطر افشانی گلزار های شهدا در استان، رژه نیروهای مسلح و صبحگاه مشترک از جمله برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت بزرگداشت سوم‌خرداد در استان است./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها