فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: دومین محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۳۳۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
شروع سال جدید امسال با بارندگی‌های شدید و سیل آسا همراه بود؛ که موجب آبگرفتگی بسیاری از خانه‌ها در مناطق جنوب و شمال کشور شد.

براساس این گزارش، در نیمه اول فروردین ماه سال جاری شاهد سیل عظیم در برخی از مناطق کشورمان و جاری شدن سیل در استان‌های مازندران، گلستان، لرستان، خوزستان بوده که این بارندگی‌ها خسارت‌های زیادی مالی و جانی به بارآورد.

اما آنچه که این روز‌ها مشاهده می‌شود همدردی مردم با مناطق سیل زده و کمک‌رسانی‌های مردمی با شعار به نیکی سخت‌ها آسان شود آغاز شده است.

مردم شهرستان گچساران همچون دیگر نقاط کشور در کمک‌رسانی و امدادرسانی پیشتاز بوده است در حالی که در منطقه سیل زده پلدختر برای کمک و پخت و پز در آن منطقه مستقر شده‌اند.

نهاد‌های یاری رسان همچون نیرو‌های مسلح، هلال احمر، کمیته امداد با جمع آوری کمک‌های مردمی توانسته است مقداری از گرفتاری و رنج مردم گرفتار در سیل را بکاهد که در همین زمینه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران در جهت یاری رساندن به مردمان سیل زده کشورمان و ارسال کمک‌های امدادی، غذایی و زیستی به مناطق سیل زده در این شهرستان پیشگام بوده است.

علی‌اصغر نورایی نسب در این باره گفت: دومین محموله کمک‌های مردمی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران به مناطق سیل زده کشورمان ارسال شد که این محموله بیشتر در زمینه ابزار‌های امدادی همچون بیل، فرغون، گونی و دیگر ابزارآلات است.

وی با بیان اینکه اولین محموله کمک‌های مردمی این شهرستان به مناطق سیل زده ارسال شده است، عنوان کرد: اولین محموله موادغذایی، پوشاک، پتو، اقلام بهداشتی و آب معدنی در جهت کمک رسانی به هم‌وطنان گرفتار در سیل ارسال شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی گچساران همچنان ادامه دارد و دیگر محموله‌های کمک‌های مردمی در روز‌های آینده آماده و به مناطق سیل زده جنوب و شمال کشور ارسال خواهد شد.
ارسال نظرات