خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت نجف‌آباد گفت: ترامپ از سر بی‌عقلی در تاریکی می‌خواند و سپاه را تروریست می‌داند. آن‌ها تاکنون هرچه می‌توانستند تحریم و تهدید انجام دادند، همه این بی‌عقلی‌ها هم برای خوشحال کردن رژیم صهیونیست است. تروریست خواندن سپاه از بی‌عقلی دشمنان است
کد خبر: ۹۱۲۷۲۷۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اعلام داشت: ۱۱ شعبان میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) است کسی که اخلاق خلقت منطق و اندیشه‌اش مانند رسول‌الله است. جامعه ما به علی‌اکبرها نیاز دارد چراکه چنین جامعه‌ای پیروز است. به لطف خدا انقلاب ما جوانانی را تربیت‌کرده که شباهت زیادی به حضرت علی‌اکبر (ع) دارند، به لطف خدا جوانان عزیز از سپاه و ارتش و بسیج و نیروهای مردمی در عصری که این‌همه دشمنان در تلاش‌اند که توحید را نابود کنند در کشور ما فراوان شده‌اند.

امام‌جمعه نجف‌آباد اظهار داشت: همین جوان‌ها دارایی‌های کشور ما هستند و باعث می‌شوند هزاران سختی در این کشور به‌راحتی برای ملت قابل‌تحمل گردد. شعار دادن را همه بلدند و باید ببینیم چه کسانی در عمل نشان می‌دهند و می‌توانند همانند این جوانان در شرایط بحران مفید واقع شوند.

حسناتی افزود: مشرکان مشکلشان یک‌چیز است آن‌هم بی‌عقلی است و به همین دلیل نیز بی‌دین می‌شوند. اگر یکم فکر داشتند و به طاغوت‌های قبل نگاه می‌کردند سر عقل می‌آمدند. ترامپ هم‌ الان از سر بی‌عقلی در تاریکی می‌خواند و سپاه را تروریست می‌داند. آن‌ها تاکنون هرچه می‌توانستند تحریم و تهدید انجام دادند، همه این بی‌عقلی‌ها هم برای خوشحال کردن رژیم صهیونیست است.

وی گفت: هیچ سالی روز پاسدار مثل امسال گرامی داشته نشد، مردم و مسؤولان به میدان آمدند. خدا را شاکریم به خاطر این همدلی و صفا. در قانون اساسی ما سپاه جایگاهی عظیم دارد در کنار ازتش و بسیج اما حساب سپاه از همه جداست چرا دشمنان نمی‌توانند سپاه را ببینند و خشم خود از سپاه را نشان می‌دهند. سپاه اگر نبود سوریه و عراق وجود نداشت، دشمن به‌جایی رسیده که فهمیده ایران قدرت منطقه است و در نهایت هم خشم خود خواهند مرد.

امام‌جمعه نجف‌آباد در پایان اظهار داشت: مسأله سیل یک آزمایش الهی است. بسیاری از شهرها و خانه‌ها دچار سیل شده‌اند وبر فرض این اتفاق برای خود ما افتاده بود الآن در چه حالی بودیم؟ باید همه همت کنیم و بسیج شویم برای یاری‌رساندن به سیل‌زده‌ها، هر کس به هر طریقی که می‌تواند از کمک‌های نقدی گرفته تا حضور در منطقه و یاری‌رساندن در کنار سایر نیروهای امدادی باید کمک کند.

به گزارش فارس سیف‌الله رشید زاده فرمانده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف در مراسم راهپیمایی بعد از نماز جمعه نجف‌آباد گفت: سپاه از دل مردم آمده و تا زمانی که به وظایف خود عمل کند در دل مردم باقی خواهد ماند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردم و است و مردم از سپاه و این باعث خوشحالی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها