خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میامی بابیان اینکه سپاه پاسداران نه‌تنها در دوران جنگ بلکه در عرصه‌های فرهنگی، علمی و سازندگی حضور دارد، گفت: سپاه برای حل مشکلات روستای حسین‌آباد کالپوش همراه مردم است.
کد خبر: ۹۱۲۷۲۷۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، سرهنگ غلامرضا فلاحتی گفت: ضمن بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن با انواع هجمه‌ها کوشید تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را منحل کند، اما در این راه هرگز موفق نیست و نخواهد شد، اظهار کرد: استکبار این بار با تروریست خواندن سپاه می‌خواست تا اختلاف بین مردم و مسئولان ایجاد کند که در این حربه نیز شکست خورد.
فرمانده سپاه ناحیه میامی اضافه کرد: دشمن که حضور سپاه پاسداران در منطقه خاورمیانه را مانعی بر سر راه رسیدن اهداف خود می‌داند با این هجمه درصدد پیاده‌سازی نیات شومشان بودند که دیدیم مردم ایران یک‌دل و یک‌صدا پشت سر این نهاد انقلابی و ارزشی ایستاده و از آن حمایت کردند.
فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه با شروع جنگ تحمیلی سپاه در جبهه حق علیه باطل حضوری پررنگ داشت، بیان کرد: فعالیت‌های سپاه پاسداران تنها به دوران جنگ مربوط نمی‌شود بلکه بعداز آن بلافاصله بسیج سازندگی در بدنه آن تشکیل و کار بازسازی مناطق جنگی آغاز شد.
فلاحتی بابیان اینکه سپاه برای حل مشکلات روستای حسین‌آباد بخش کالپوش میامی در کنار مردم حضور دارد، ادامه داد: سه استان کشور درگیر سیل نیازمند کمک هستند که سپاه پاسداران با تمامی نیرو‌های خود همچون زمان جنگ برای کمک به مردم آسیب‌دیده خواهد بود و برای بازسازی مجدد این مناطق و خصوصاً روستای حسین‌آباد تلاش می‌کند.
وی بابیان اینکه سپاه همواره در خدمت مردم بوده است، اضافه کرد: سپاهیان با نثار جان خود در عرصه‌های مختلف پیشتاز خواهد بود تا پرچم مقدس کشورمان با کمک و حمایت مردم و دست پرتوان ولایت‌فقیه به مهدی موعود (عج) تحویل داده شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها