کامیل کریمیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز، در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین و اداری با فرمانده سپاه و کادر این فرماندهی این شهرستان اظهار کرد: این اقدام آمریکا در تاریخ بی سابقه بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۷۲۶۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کامیل کریمیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز، در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین و اداری با فرمانده سپاه و کادر این فرماندهی این شهرستان اظهار کرد: این اقدام آمریکا در تاریخ بی سابقه بوده است.

کامیل کریمیان گفت: هسته اصلی سپاه پاسداران از بدنه مردم است و برای همه مردم به اثبات رسیده است که سپاه حافظ مرز‌های شرف و آزادگی و امنیت کشور است.

کریمیان ضمن محکوم کردن این اقدام خصمانه و غیر قانونی دولت آمریکا بر انسجام و اتحاد بیشتر آحاد مردم تاکید کرد و گفت: به فرمود: ه حضرت امام خمینی (ره) که بیان کردند؛ آمریکا، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را باید با آب طلا نوشت.

وی خطاب به سپاهیان شهرستان سقز با عنوان اینکه "خدا قوت سپاهی" از تلاش همه آنان در حفاظت ار مرز‌های کشور و تامین امنیت تقدیر و تشکر کرد.

ماموستا حسینی، امام جمعه شهرستان سقز نیز عظمت و شوکت سپاه در راستای تامین امنیت و حفظ مرز‌ها ستودنی عنوان کرد و افزود: اتحاد مردم، چون تیری بر چشم و قلب دشمنان است.

سرهنگ رضایی، فرمانده سپاه سقز هم در پایان ضمن تشکر از اقدام هیئت شورای اداری سقز گفت: سپاه به عنوان سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران، مفتخر به خدمتگزاری مردم در این جامعه اسلامی است.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات