خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان مهدیشهر با اشاره بر بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به جوانان دارند چرا که جوانان سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی و آینده سازان این انقلاب هستند
کد خبر: ۹۱۲۷۲۵۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوانان سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی هستند که دارای سه ویژگی انرژی، امید و ابتکار می‌باشند که امام خامنه‌ای در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره داشتند.
امام جمعه مهدیشهر با محکوم کردن اقدام ترامپ در تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اینکه آمریکا سراسیمه دچار این حماقت شد به خاطر این بود که در طی ۴۰ سال گذشته ۱۰ سیلی محکم از سپاه خورده است.
امام جمعه مهدیشهر افزود: سیلی اول را آمریکا در دفاع مقدس و قائله‌هایی که در کشور بعد از انقلاب به وجود آمد خورد که سپاه توانست جلوی آمریکا بایستد. سیلی دوم را نیز در اوج تحریم‌های علیه ایران خورد که سپاه وارد عرصه سازندگی شد و شاهکار‌های عظیمی خلق کرد.
بارانی بیان کرد: سیلی بعدی این بود که سپاه اجازه نداد سیاست‌ها و استراتژی‌های نفوذ آمریکا در منطقه خاورمیانه به هدف برسد و برعکس ایران توانست در خاورمیانه نفوذ پیدا کند. از طرفی هم وقتی آمریکا به دنبال فاصله بین مردم و مسئولین بود، در جریان بلایایی طبیعی مانند زلزله و سیل سپاه بدون هیچ چشمداشتی برای خدمت در بین مردم آسیب دیده حضور پیدا کرد و باز هم توطئه شکاف بین مردم و نهاد‌های نظامی و مسئولین خنثی شد.
وی گفت: با نفوذ سپاه در منطقه، آمریکا در بحث تجزیه جهان اسلام نیز شکست خورد و سپاه با تامین امنیت در آب‌های خلیج فارس نیز امکان هر گونه تجاوز و حرکتی را از آمریکا گرفت. تسلط و اقتدار در حوزه هوا و فضا و موشک‌های دوربرد از سیلی‌های دیگری بود که ترامپ نتوانست تحمل کند.
امام جمعه مهدیشهر اظهار کرد: تروریست جهان خود آمریکاست که هم تروریست است و هم تروریست پرور و هم حامی تروریست هاست و یک رژیم کاملا جانی است که حمله به کشور‌های مختلف و کشتار‌های مردم بی گناه سند محکمی بر این امر است.
بارانی تصریح کرد: ترامپ حرکت احمقانه‌ای انجام داد و فکر می‌کرد می‌تواند سپاه را از بدنه انقلاب جدا کند و مردم را مقابل سپاه قرار دهد، ولی برعکس شد و همه اقشار مختلف مردم با همگرایی از سپاه حمایت کردند و همه گفتند "ما هم یک پاسدار هستیم" و تعمیق وحدت ملی را به نمایش گذاشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها