سپاه پاسداران سدی مستحکم در برابر تمام تحریمات آمریکا

سپاه پاسداران سد مستحکمی در برابر تمام تحریم های آمریکا است.
کد خبر: ۹۱۲۷۲۳۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
امام جمعه لنده درخطبه‌های نماز عبادی ـ. سیاسی جمعه این شهر گفت:تاسیس نهاد جدیدی به نام سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از سوی امام راحل به عنوان یک نیروی مقتدر در کنار سایر نیرو‌ها حضوری پررنگ داشته است به گونه‌ای که در طی چهال سال اخیر توانست در زمینه‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای به مردم و نظام ارائه دهد.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود:سپاه درهمه حوادث در کنار مردم بوده و دغدغه آنان حفظ انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بود و بعداز شکست هفت میلیارد دلاری امریکا در منطقه، امریکایی که خود تروریستی‌ترین کشور است برای دم تکان دادن نزد صهیونیست‌ها سپاه را تروریست اعلام کرد.
امام جمعه لنده گفت: امروز تیر دشمن به سنگ خورده است که با ایجاد فضای بد بینی برعلیه سپاه یک همگرایی و همبستگی ملی از سوی مردم و مسئولان اجرایی کشور در حمایت از سپاه صورت گرفت ونشان دادن که امریکا اصل ترویست است.
وی افزود: آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که در میدان‌های فرهنگی، سیاسی، نظامی وسایر مسائل حضور فعالی دارد تروریست می‌خواند و این نشان دهنده عجز و ناتوانی آمریکا است و باید هم عصبانی باشند چرا که هرکجا نفوذ کردند سپاه سد راه آنان بود.
وی تاکیدکرد: در لبنان، سوریه وعراق به دنبال تجزیه بودند، ولی سپاه علی رغم تجهیزات گسترده داعش ضرب‌ای اساسی به آنان وارد کرد و این نشان از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.
امام جمعه لنده گفت:امروز امریکا و همراهانش باید خوب بدانند که سپاه موجبات تحقیرشان را در منطقه رقم خواهدزد و دراین راه هیچ کوتاهی نخواهدکرد.
وی خاطرنشان کرد:سپاه پاسداران ضربه گیر تمام تحریم‌ها بود برای مثال با راه اندازی پالایشگاه بنزین خلیج فارس آخرین حربه دشمنان را خنثی کرد.
محمودی اصل گفت:سپاه در کنارهمه دستگاه‌های اجرایی و نظامی در کنار مردم در مناطق سیل زده در حال خدمت است و مردم نیز پاسخ همه یاوه گوی امریکایی‌ها را دادند.
امام جمعه شهر لنده اضافه کرد:بارندگی‌های امسال رحمت الهی بود، ولی متاسفانه در برخی استان‌ها منجر به بروز سیلاب و ایجاد خسارت‌های سنگین شد و از مردم و مسئولان می‌خواهیم که همه تلاش خود را به کار گیرند تا مشکلات سیل زدگان برطرف شود.
ارسال نظرات