آمریکا در همه حال از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وحشت دارد.
کد خبر: ۹۱۲۷۲۲۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
خطیب جمعه شهر یاسوج امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به فضایل ماه مبارک شعبان و اعیاد مبارکه آن گفت: به جهاتی شعبان ماه رسول‌الله است و هر کس دو روز با اخلاص و پاکی در این ماه روزه بگیرد مورد شفاعت پیامبر قرار می‌گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی به دلایل ایجاد سیلاب در برخی استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: سودجویی برخی افراد از اراضی ملی و تغییر کاربری‌های غیر کارشناسی و سودجویانه می‌تواند از مهمترین دلایل جاری شدن سیلاب و خسارت‌های کنونی باشد.
وی با بیان اینکه اگر چه نزول رحمت الهی موجب فعال شدن چشمه‌ها و سیراب شدن دشت‌ها و مراتع و خوشحالی کشاورزان و دامداران شده است گفت: متاسفانه در برخی استان‌ها سیلاب به وقوع پیوست و منجر به آسیب‌های جانی و مالی وسیعی به برخی از هموطنان شده است.
امام جمعه شهر یاسوج به نوع دوستی مردم ایران اشاره کرد و تصریح کرد: سیل آمد، اما نمایش عجیبی از مردم متحد ایران به منصه ظهور رساند و ارتش و سپاه و بسیج و هلا‌ل احمر و همه مردم سیل‌آسا کنار هم آمدند و حتی برخی استان‌هایی که خودشان خسارت دیدند به یاری استان‌های سیل‌زده دیگر رفتند تا بتوانند از غم خسارت دیدگان بکاهند.
حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی به اجرا نشدن اصولی برخی طرح‌ها توسط پیمانکاران اشاره کرد و گفت: طرح‌هایی که با مشکل و به صورت غیر کارشناسی اجرا می‌شوند نباید از دید ناظران دور بماند چرا که چشم پوشی ناظران گناهی نابخشودنی و خیانت به بیت المال و مردم است همچنین مردم باید ساکت ننشینند و وقتی مشکل می‌بیند فریاد بکشند تا عده‌ای با بیت‌المال چنین نکنند.
وی با اشاره به اینکه در روز‌های اخیر سپاه توسط آمریکا تروریست خطاب شد گفت: دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکای جنایتکار از از سپاه این فرزندان خمینی بزرگ می‌ترسند و در هر حالت از سپاه پاسداران ایران اسلامی وحشت دارد و سایه سپاه را بر بالای سر خود می‌بیند.
امام جمعه یاسوج با طرح این سوال که چه کسی سوریه را آزاد کرد و کلک داعش را کند و سربازان متجاوز به آب‌های کشور را دستگیر کرد و موجب خرج‌های فراوان برای آمریکا کرد افزود: همه این کار‌ها را سپاه انجام داد و اکنون دل پر کین آمریکا باید این زهر را بچشد و امروز دشمن احمق ما کاری کرد که وحدت کشور ما صد برابر شد.
حسینی با اشاره به اینکه باید آمریکا از سپاه ما بترسد و فکر می‌کند که با این یاوه‌ها کاری از پیش می‌برد غافل از آن که محبوبیت سپاه نزد ملت‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و در حالی که سپاه روز به روز محبوب‌تر می‌شود گفت:، اما ترامپ در عین حقارت و زبونی جرات نمی‌کند آشکارا به پایگاه‌های نظامی خود در خاورمیانه سفر کند.
گفتنی است نمازگزاران یاسوجی بعد از نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسیر مصلای نماز جمعه تا مسجد صاحب الزمان (عج) را راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.
ارسال نظرات