جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام استاد شهید مطهری (ره) برگزار می‌شود

مسئول تربیت وآموزش عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه میثم مشهد از برگزاری جلسه‌ هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام استاد شهید مطهری (ره) به مناسبت هفته عقیدتی، سیاسی در سپاه و بسیج خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۸۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
ستوان یکم پاسدار محمدعلی پریشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ از برگزاری جلسه‌ هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام استاد شهید مطهری (ره) به مناسبت هفته عقیدتی، سیاسی سپاه و بسیج خبرداد.

وی پیرامون مقام علم و دانایی سخن گفت و ابراز داشت: تجلیل واقعی از علم و معلم بسیار کار سختی است که نمیتوان آن را به زبان آورد چرا که ارزش وب‌هایی که در مقابل علم معلم به وی پرداخت میشود اصلا قابل بیان نیست چرا که بسیار ناچیز است.

وی در ادمه گفت:در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی از سمت فرماندهان حوزه‌ها بیان شد و مقرر شد از مربیان و هادیان برتر عقیدتی، سیاسی تقدیر و تشکر به عمل آید.

مسئول تربیت وآموزش عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه میثم مشهد اضافه کرد: در این هفته با توکل بر خدا قصد داریم از خانواده‌های شهدای معلم نیز سرکشی و تقدیر بجا بیاوریم.

پریشان در انتها گفت: با هماهنگی حوزه‌ها مصوب شد، تمام برنامه‌هایی که از سمت حوزه‌ها و پایگاه‌های تحت امر صورت می‌گیرد، به صورت تقویم اجرائی، مستند و مصور (به همراه تصویر) صورت پذیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار