خبرهای داغ:
فرمانده سپاه الیگودر گفت: حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) و بسیجیان اصفهانی در مناطق سیل زده الیگودرز دل گرم کننده بود.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۸۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
سرهنگ پاسدار محمد برامکی در گفت و گو با بسیج با بیان اینکه پس از بارش شدید باران در استان لرستان و جاری شدن سیل، مناطقی از استان دچار آسیب شد، اظهار کرد: دو بخش محروم و ضعیف ذلقی و زز و ماهرو شهرستان الیگودرز در این سیل دچار آسیب جدی شدند و کمک رسانی و حل مشکلات این مناطق از عهده مدیریت شهرستان خارج شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان الیگودرز گفت: پس از ابلاغ فرمانده کل سپاه پاسداران، سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به عنوان معین شهرستان الیگودرز مستقر شد و از 14 فروردین ماه تاکنون خدمات مهم و متعددی را انجام دادند.

وی افزود: سردار سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) چهار روز کاری با تلاش 24 ساعته در مناطق سیل زده الیگودرز حضور داشت و برای کمک رسانی برنامه ریزی می کرد که حضور وی، پاسداران و بسیجیان اصفهانی در شهرستان دل گرم کننده بود.

سرهنگ برامکی با بیان اینکه تاکنون در بخش های زز و ماهرو و ذلقی از لحاظ تغذیه، امور بهداشتی و پزشکی خدمت رسانی انجام شده است؛ تصریح کرد: فعالیت های متعددی در بخش راهسازی انجام شد، اما در بخش هایی فعالیت به طور کاملا انجام نشده است که این فعالیت ها تا رفع شدن مشکلات ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به کمک های مردم اصفهان به سیل زدگان استان لرستان بیان کرد: سیل زدگان شهرستان الیگودرز از 110 تن مواد غذایی کمک های مردم خوب اصفهان بهرمند شدند.

فرمانده سپاه شهرستان الیگودرز با توضیح اینکه برای توزیع اقلام و امدادرسانی به روستاهای صعب العبور تا کنون 35 پرواز با هلی کوپتر به بخش های مختلف شهرستان الیگودرز داشتیم، خاطر نشان کرد: تیم های پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با دارو و تجهیزات کامل پزشکی برای امدادرسانی در روستاهای سیل زده حضور پیدا کردند.

وی در پایان افزود: ماشین آلات راهسازی از سپاه صاحب الزمان(عج) و شرکت های خصوصی مانند شرکت ذوب آهن اصفهان برای کمک رسانی در این مناطق حضور داشتند که اگر مشکلات موجود در بخش راه، حل شود مشکل عمده ای از سیل در شهرستان نخواهیم داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها