خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه مرحله اول تعهدات سپاه استان در پلدختر با تخلیه گل و لای منازل پایان یافت گفت: مرحله دوم خدمت رسانی تهیه مایحتاج اولیه مردم این شهر است که همت همه مردم استان را می طلبد.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۷۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان با بیان اینکه طبق وعده و قولی که به مسئولین دادیم لایروبی و خارج کردن گل و لای از منازل مسکونی مردم در منطقه‌ای که در اختیار استان سمنان بود امروز پایان یافت و گروه‌های جهادی به سایر نقاط شهر و استان‌های دیگر کمک می‌کنند.
وی افزود: بعد از این مرحله دو مرحله دیگر کار باقی مانده که یکی تهیه مایحتاج اولیه مردم پلدختر برای زندگی اولیه است و دوم همکاری در ساخت و مرمت منازل مردم که با همکاری دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد.
فرمانده سپاه استان سمنان با تاکید بر همت مردم استان برای کمک به سیل زدگان شهر پلدختر گفت: ما نیازمند یاری مردم استان در تامین وسایل اولیه زندگی مردم در پلدختر هستیم و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع آوری می‌کنیم.
وی ادامه داد: برای کمک‌های غیرنقدی پتو، زیرانداز، موادغذایی خشک و کنسرو و لوازم خانگی مورد نیاز هست که لوازم خانگی حتما تو باشند تا کرامت مردم این خطه از کشور ما حفظ شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها