خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب و تربیت‌شده دامان انقلاب و بازوی قدرتمند نظام است.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۷۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جوانپور در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که سپاه پرافتخار ایران اسلامی همواره مدافع اسلام و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: به‌عنوان یک سپاهی، موضع‌گیری خصمانه آمریکا در مقابل سپاه پاسداران را سیاستی شکست‌خورده می‌دانم، این اقدام خصمانه سبب تحکیم هرچه بیشتر وحدت ملت ایران است.

وی افزود: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا، با نهاد‌های اصلی اقتدار نظام بیشتر از همه دشمنی می­‌کند. اقدام اخیر دولت آمریکا مبنی‌بر قراردادن نام سپاه در فهرست سازمان­‌های تروریستی سندی دیگر برای اثبات دشمنی و عصبانیت استکبار از پیروزی‌های انقلاب است.

جوانپور ادامه داد: طنز تلخ این اقدام این است که دولتی خود را پیشرو در مبارزه با تروریسم معرفی می‌کند که سردمدارانش خیلی خونسرد آدم می‌کشند، قتل‌عام می‌کنند و به دیگر کشور‌ها تجاوز می­‌کنند.

وی با بیان این‌که آمریکا دولتی است که خودش را صاحب حق می‌داند و در تمامی کار‌های ملت‌های عالم دخالت می‌­کند، ادامه داد: تاریخ ننگین آمریکا آمیخته با جنایت‌های جنگی علیه بشریت و ملت‌هاست و امروز مأمن منافقانی است که دستان‌شان به خون مردم ایران آغشته است.

جوانپور به بصیرت، هوشمندی، دشمن‌شناسی، ولایت‌مداری و حضور بالنده، انقلابی و بهنگام ملت ایران در صحنه‌های نیاز اشاره و بیان کرد: آمریکا باید تبعات چنین موضع خصمانه‌ای را بپذیرد و بداند ملت ایران همواره حامی سپاه که اعضای آن پاسداران حریم انقلاب اسلامی و حرم اهل بیت علیهم‌السلام در مقابل استبداد جهانی است، بوده و استوارتر از پیش در این موضع تا پای جان ایستاده است.

ارسال نظرات