ائمه جمعه، جماعات، روحانیون و طلاب خلیل آباد با حضور در سپاه ناحیه شهرستان، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۶۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در پی اقدام دولت آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ائمه جمعه، جماعات، روحانیون و طلاب خلیل آباد با حضور در سپاه ناحیه شهرستان خلیل با پاسداران انقلاب اسلامی تجدید پیمان و این اقدام احمقانه ترامپ را محکوم کردند.

حجت الاسلام علی ناهیدی در این دیدار اظهار داشت: اعلام وفاداری و حمایت از سپاه، دیدار با پاسداران شهرستان و محکوم کردن اقدام سخیف آمریکای جنایتکار مبنی بر تروریست دانستن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز از عوامل حضور در این محفل است.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در شب ولادت حضرت امام حسین (ع) به مناسبت روز پاسدار نیز دیداری با پاسداران انقلاب اسلامی داشتند و فرمودند: کینه آمریکا از سپاه به دلیل حضور اثرگذار این نهاد مقدس در عرصه‌های مختلف است.

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه سپاه در میدان عملیاتی و مقابله با دشمن در مرز‌ها و چندهزار کیلومتر دورتر از حرم حضرت زینب (س) و در میدان سیاسی با دشمن پیشقدم است، تصریح کرد: دلایل مختلفی این تروریست خواندن سپاه دارد که یکی ازاین دلایل ناکامی دشمن در مقابله با ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه سپاه در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی در خط مقدم حل مشکلات قرار داشته است، اذعان کرد: در شرایطی که همه شاهد حضور سپاه در مناطق سیل زده هستند این اقدام خصمانه زمینه را برای انسجام بیشتر فراهم و بیشتر اذهان را متوجه سپاه کرد و ملت گفتند که هر کدام نیز یک پاسدار و سپاهی هستند.



ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه خلیل آباد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حرکت انقلابی روحانیون و ائمه جمعه و جماعات شهرستان، گفت: سپاه خلیل آباد به همراه نیرو‌ها و بسیجیان خود نیز آمادگی صد در صدی خدمت در هر عرصه هر جایی در شهرستان که نیاز به حضور سپاه باشد دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها