امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه پاسداران بعد از جنگ نیز به گونه‌ای عمل کردند که خط بطلان بر تحریم‌های استکبار جهانی کشیدند، گفت: افتخارات بزرگی را سپاه پاسداران خلق کرده و نشان دهنده این است که در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها نظیر دفاع مقدس، اقتصادی مقاومتی و... در کنار مردم قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۶۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در دیدار با پاسداران شهرستان خلیل آباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ولادت امام حسین (ع) و هفته پاسدار اظهار داشت: پاسداران انقلاب شکوهمند اسلامی با تأسی از سرور و سالار شهیدان در جهت ایمان، شجاعت، مردانگی و آراسته شدن به فضایل امام حسین در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام در دوران هشت ساله دفاع مقدس صحنه و عرصه‌های باشکوهی را خلق کردند.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران بعد از جنگ نیز به گونه‌ای عمل کردند که خط بطلان بر تحریم‌های استکبار جهانی کشیدند، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در بُعد اقتصاد مقاومتی پروژه‌های مهمی را به مرحله اجرا در آورد.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف افتخار آفریدند و راه را به جوانان ما یاد دادند، تصریح کرد: پاسداران در سیل‌های اخیر نیز از همان لحظات اول در عرصه و در کنار مردم حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه افتخارات بزرگی را سپاه پاسداران خلق کرده و نشان دهنده این است که در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها نظیر دفاع مقدس، اقتصادی مقاومتی و… در کنار مردم قرار دارد، اذعان کرد: این سپاه بود که ثابت کرد ما می‌توانیم.

ناهیدی در پایان تشریح کرد: عنوان پاسدار یک یادگار برای همیشه تاریخ است که تاریخ این زحمات پاسداران و سپاه را فراموش نکند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها