مالباختگان به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری مراجعه کنند؛
خبرگزاری بسیج: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از دستگیری دو سارق جیب بر در مراسم ترحیم مرحوم جمشید مشایخی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۶۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

  سرهنگ بابک نمک شناس گفت: مأموران کلانتری ۱۲۹ جامی و ۱۷۵ صحن مطهر در دو عملیات جداگانه موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق جیب بر در مراسم تشییع مرحوم جمشید مشایخی شدند.

وی افزود: اعتراف صریح احدی از متهمین دستگیر شده توسط کلانتری ۱۷۵ صحن مطهر مبنی بر انجام ۵۰ فقره سرقت به شیوه جیب بری به هیچ عنوان به معنای وقوع این تعداد سرقت در مراسم یاد مرحوم جمشید مشایخی نبوده بلکه متهم در اعترافات تکمیلی عنوان کرده که عمده سرقت‌های خود را طی روزهای گذشته و در مراکز پرتردد بویژه در ایستگاه‌های مترو و BRT انجام داده و در روز برگزاری مراسم تشییع مرحوم جمشید مشایخی ، پس از دو فقره سرقت دستگیر و در همان محل دستگیری و با شناسایی صاحبان گوشی‌های تلفن همراه کشف شده اقدامات قانونی جهت تحویل اموال مکشوفه در همان زمان انجام شده است .

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت افزود: هر دو متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند و از کلیه شهروندان و مالباختگان احتمالی مراسم تشییع مرحوم جمشید مشایخی که تاکنون طرح شکایتی در این خصوص نداشتند خواست برای طرح  شکایت خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری انتهای خیابان آستانه مراجعه نمایند.

 

 

ارسال نظرات