خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه مدیران باید گوش شنوای مردم باشند گفت: حتما گزارشی از مردم مصیبت زده حسین آباد کالپوش خدمت مقام معظم رهبری ارائه خواهم کرد.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۵۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیت الله شاهچراغی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار عمومی با مردم روستای حسین آباد کالپوش با بیان اینکه در موضوع حسین آباد کالپوش لازم است تا مسئولان به وعده های خود عمل نموده و پیگیر تعهدات خود باشند اظهار کرد: هدف از سفر و حضور من در حسین آباد کالپوش ، شنیدن حرف مردم منطقه و انتقال آن به مقام معظم رهبری است.‌
وی با اشاره به اینکه امروز مردم مصیبت زده منطقه منتظر اقدامات بیشتر و پاسخگویی مسئولان هستند افزود: مدیران گوش شنوای دردهای مردم باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از مشکلات بوجود آمده در روزهای پایانی سال قبل و آغازین روزهای سال جدید در سطح استان، امروز تنها مشکل روستای حسین آباد کالپوش است که باقی مانده و من شاهدم که مردم خانه های خود را از دست داده و بی سرپناه شده اند، امیدوارم این مشکل نیز بزودی مرتفع گردد.  
وی تاکید کرد: من به نمایندگی از سوی مقام معظم رهبری به روستای مصیبت دیده حسین اباد کالپوش آمده ام و حتمأ گزارشی خدمت ایشان ارائه خواهم کرد.‌
شاهچراغی خاطر نشان کرد: چند روز گذشته پیغامی به ریاست محترم جمهوری دادم و از ایشان خواستم توجه ویژه‌ای به این روستا داشته باشند . 
وی ادامه داد: امروز بالغ بر ۲۵۰ خانه روستایی در این روستا باید تخلیه شود و تعدادی خانه نیز در معرض خطر قرار دارد مردم باید برای نجات جان خود همکاری کنند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: همه مسئولین پای کار هستند، استاندار و معاونین استاندار و همه مسئولین سعی می‌کنند تا خسارت وارد شده به مردم جبران شود،انصافا در این‌مدت نیز همه تلاش کردند تا مشکلات مرتفع گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها