نقش مرضیه مادر شهید سریال «شرایط خاص» را پروانه معصومی بازی‌ می‌کند. او اعتقاد دارد ژانر طنز نیاز امروز رسانه‌ملی است.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۳۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرانجام زمان پخش مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی مشخص شد و این سریال از امشب(بیست و چهارم فروردین‌ماه) ساعت 20:45 هر شب روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.  «شرایط خاص» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان، سریالی با حال و هوای کمدی است و مضامین اجتماعی با زبانی شیرین در آن طرح می‌شود.  کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدالله یکتا و شهره سلطانی ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

«شرایط خاص» شاید جزو اولین کارهای پروانه معصومی به عنوان یک بازیگر طنز محسوب شود؛ او درباره بازی در کاراکترهای طنز به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: اینجا البته من مرضیه، مادر «شرایط خاص» هستم! ژانر طنز نیاز امروز رسانه‌ملی است، چون می‌بینیم مخاطبین ما در جریان گرفتاری‌های روزمره‌شان به یک بارقه امیدی با زبان کمدی و آموزه اجتماعی نیازمندند. مخاطب ما باید بتواند داستان‌های جدید و دلچسبی را در قالب سریال تلویزیونی ببیند و این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه به نویسندگان توانمند و عوامل و بازیگران کاردانی، کار سپرده شود. 

بیشتر بخوانید

کامبیز دیرباز دیگر نقش محوری این سریال را بازی می‌کند؛ او به خبرنگار خبرگزاری تسنیمدرباره پرداختن تلویزیون به پروژه‌های طنز، گفت:  ملودرام قابل احترام است اما مخاطب در شرایط امروز، دوستدار طنز است و از کمدی لذت ببرد. مخاطب از «شرایط خاص» نباید انتظار قش‌قش خندیدن را داشته باشد اما آنقدر طنز خوبی است که مخاطب را منتظر قسمت بعدی بگذارد. 

سریال تلویزیونی «شرایط خاص» دارای خمیرمایه طنز و قصه‌گوست؛ مبنای کمدی داستان بیشتر بر طنز موقعیت است تا طنز کلامی و بخشی از این موقعیت درباره جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می‌دهد. این مجموعه نگاهی گذرا به دفاع‌مقدس هم دارد و مضامین اجتماعی جدی با زبانی طنز در آن طرح می‌شوند. 

ارسال نظرات