جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعتبارات سازمان بسیج هنرمندان در سال جاری دو برابر می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۲۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هم‌اندیشی هنرمندان بسیجی با جانشین بسیج مستضعفین سردار محمدحسین سپهر و معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار عبدالرضا آزادی، عصر امروز در ساختمان اقشار بسیج برگزار شد.

 

سردار سپهر در این نشست خطاب به حاضران اظهار داشت: شما دلسوزان عرصه و فرهنگ و هنر هستید و انتقادهای شما را با جان و دل می‌خریم. اگر روحیه انتقادی را از خودمان دور کنیم، در تحقق اهداف ایمانی و آرمانی خود موفق نخواهیم شد.

وی افزود: بسیج وظیفه دارد از همه نهادها حمایت کند. در همین حادثه اخیر سیل، بیشترین سهم حضور را خواهران و برادران داشتند و در ماه رمضان هم هموطنان سیل‌زده را تنها نخواهیم گذاشت.

این مقام مسئول در بسیج مستضعفین اظهار داشت: همین امروز تصمیم گرفتیم تمام منازل سیل‌زده روستاها را بسیج بسازد و ان‌شاءالله خواهد ساخت. پیش‌بینی برای سیل نداشتیم و بدهی‌هایی را برای خود خریدیم تا اندکی از آلام هموطنان بکاهیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: در سال گذشته، کمتر از ۴۰ درصد بودجه از دولت دریافت کردیم اما به اندازه ۱۰۰ درصد کار کرده‌ایم.

سردار سپهر ادامه داد: قول می‌دهیم بعد از این جلسه اعتبارات سازمان بسیج هنرمندان را دو برابر تصویب کنیم؛ یعنی افزایش بودجه صد درصدی.

وی افزود: برای موفقیت در عرصه‌ها، نیاز به افراد تربیت یافته و توانمند داریم. انقلاب اسلامی در عرصه هنر باید پیشگام تولید دانش نه تنها برای داخل که برای جهان باشد. تولید سبک زندگی اسلامی نه تنها در حوزه فردی که در سطح اجتماعی هم از وظایف بسیج است.

سردار سپهر در پایان از تجمیع تمام ساختارهای فرهنگی و هنری بسیج تحت نظارت سردار آزادی در معاونت فرهنگی سپاه خبر داد.

در پایان این مراسم، جدیدترین تولیدات مکتوب سازمان بسیج هنرمندان رونمایی شد.

ارسال نظرات