خبرهای داغ:
فرماندار ملایر با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: این اتفاق ما را متحدتر و منسجم‌تر و محکم‌تر در مقابل استکبار قرار داد و منجر به وحدتی می‌شود که به طور قطع به ضرر و شکست آمریکا خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۰۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

اقدام وقیحانه آمریکا ما را متحدتر و منسجم‌تر در مقابل استکبار قرار دادبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب‌الله فتحی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز و نامگذاری سال با عنوان «رونق تولید» اظهار داشت: همه در مدیریت بحران به همراه نیروهای نظامی در بارش‌های اخیر پای کار بودند.

وی با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی افزود: این اقدام ترامپ اقدامی وقیحانه و نشأت گرفته از ترس او است.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: آحاد ملت ایران بر نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در طول 40 سال انقلاب اسلامی؛ چه در جریان دفاع مقدس و چه بعد از آن واقف هستند.

وی ادامه داد: هر کسی از هر قشر و جناحی این امر را محکوم می‌کند و ما نیز این اقدام را یک اقدام پست از سوی آمریکا و هم‌پیمانانش می‌دانیم.

فتحی با بیان اینکه این قضیه که از سوی استکبار اعلام شده به طور قطع تأثیری نخواهد داشت، گفت: استکبار و آمریکا اهدافی را دنبال می‌کند و می‌خواهد از این طریق ایجاد انشقاق و تفرقه‌ در کشور ما کند اما این اتفاق ما را متحدتر و منسجم‌تر و محکم‌تر در مقابل استکبار قرار داد و منجر به وحدتی می‌شود که به طور قطع به ضرر و شکست آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات