خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی را نباید صرفا ناشی از تحریم ها بدانیم و علت تحریم ها را هم نباید به مقاومتی که در مقابل استکبار انجام می شود نسبت داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۰۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر،حسینعلی حاجی بیان داشت: افراد نباید به این جمع بندی برسند که راه حل آن زانو زدن در مقابل دشمن و بوسه زدن در پنجه گرگ است، این یک خطای استراتزیک و نابخشودنی است و از طرف دیگران که کانون های فکر و توطئه خارجی منشا آن است القاء می شود.
وی افزود: امیدوارم خداوند به همه کسانی که مسئولیت دارند و همه مردم ایران توفیق دهد که بتوانیم در 40 سال دوم انقلاب شرایطی فراهم کنیم که نسل سوم و چهارم انقلاب بدرستی مسئولیت هایشان را بپذیرند و اداره امور کشور را بتدریج انجام دهند و اداره آنچه که کشور نیازمند است و کلا پیشبرد انقلاب را به نحوی دنبال کند که بیش از گذشته انقلاب بتواند در جهت رسیدن به همه آرمان ها و ایده هایی که داشته است سرعت بگیرد.
وی تأکید کرد: اکنون در حال تشکیل دولت اسلامی هستیم و ان شاالله بتوانیم ابتدا دولت اسلامی سپس ایران اسلامی و پس از آن جهانی اسلامی داشته باشیم.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در رابطه با قرار دادن نام س‍پاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست ها از سوی آمریکا گفت: آمریکایی ها هیچ جهت گیری و گزینه نظامی روی میز ندارند و از لحاظ نظامی هیچ تهدیدی کشور را در بر نمی گیرد.
حاجی به بیانیه گام دوم که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده و همه در قبال آن مسئول هستیم اشاره کرد و گفت: این بیانیه باید در سطح جامعه به نحوی که در تراز چهلم دوم انقلاب باشد مطرح شود و اجرایی شدن محورهای آن نیز بسیار مهم بوده به ‌ویژه اینکه 7 محور آن برای جامعه یک ضرورت است از جمله موضوع اقتصاد.
حاجی به نکات حائز اهمیت در این بیانیه اشاره کرد و گفت: اقتصاد قوی می تواند نقطه قوت و عامل سلطه ناپذیری و نفوذناپذیری کشور باشد و برعکس اقتصاد ضعیف می تواند شرایط محیا ساختن برای نفوذ دشمن باشد.
وی ادامه داد: دو چالش در این بیانیه عنوان شده است که در حال حاضر برای اقتصاد ما مطرح است یکی چالش بیرونی که بحث تحریم ها را مطرح می کند و مهمتر از آن چالش درونی که رهبر انقلاب راهکار برطرف شدن چالش بیرونی مربوط به اقتصاد کشور را در داخل کشور می دانند نه در خارج و برای این چالش هم باید دو اقدام صورت گیرد دولتی بودن بخش اقتصاد باید رفع شود و همچنین وابستگی اقتصاد ما به نفت.

ارسال نظرات