خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در گفتگو با بسیج:
حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به عملکرد درخشان سپاه در چهل سال انقلاب گفت:امام فرموده اند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، امروز معنا پیدا کرده و این نهاد انقلابی در همه مقاطع و عرصه های مختلف در کنار مردم بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۵۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی پاسداری را هویت اصلی سپاه پاسداران دانست و گفت: روز پاسدار از هر جهت برای سپاهیان اسلام مبارک است و این افتخار بزرگی برای پاسداران است که روز ولادت حضرت سیدالشهدا(ع) که ابرپاسدار عالم هستند، به نام روز پاسدار نامگذاری شده است.

وی پاسداری را به معنای حفاظت و حراست از ارزش ها خواند و افزود: این نامگذاری وظایف پاسداران را سنگین تر از گذشته می کند چراکه امام حسین(ع) تا آخرین لحظات عمر با برکتشان، از دین و آرمان های اسلام دفاع و پاسداری کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی  اسلام و انقلاب را امانتی مهم دانست و اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با امام حسین(ع) بیعت کردند و همانگونه که آن حضرت برای حفظ اسلام و دین در روز عاشورا، فداکاری و جانفشانی کردند سپاهیان انقلاب هم برای حفظ دستاوردهای کشور و ارزش ها جانانه تلاش خواهند کرد.

حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به عملکرد سپاه در چهل ساله انقلاب اسلامی بیان داشت: کارنامه سپاه در این موضوع بسیار درخشان است و سپاه یک عملکرد قابل قبول در عرصه هایی چون دفاع مقدس، سازندگی، خدمت رسانی، دستاوردهای علمی و پژوهشی و دفاعی دارد.

وی با اشاره به کلام امام خمینی(ره) در مورد اهمیت و جایگاه سپاه گفت: این که امام فرموده اند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، امروز معنا پیدا کرده و این نهاد انقلابی در همه مقاطع و عرصه های در کنار مردم بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تلاش های سپاه در عرصه سازندگی و زیرساخت های کشور را قابل تقدیر دانست و افزود: سپاه در عرصه سازندگی در این چهل سال اقدامات قابل توجهی انجام داده است؛ در حقیقت خدمت بی منت از افتخارات سپاه پاسداران به مردم است.

حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به حضور میدانی و موثر فرماندهان سپاه در مناطق سیل زده بیان داشت: سپاه در تمام مقاطع حساس انقلاب در کنار مردم و همراه آنها بوده است و مثال آن در همین سیل اخیر نمایان است که در دوران سختی و مشکلاتی که برای مناطق سیل زده ایجاد شده شاهدیم که سپاهیان و بسیجیان در حال خدمت رسانی بی وقفه به مردم هستند.

وی سپاه را از جنس مردم دانست و عنوان کرد: سپاه در دل مردم جای دارد و هرجا نیاز به خدمت رسانی باشد، سپاه در آنجا حضور پیدا خواهد کرد و در همین حادثه سیل اخیر اگر سپاه و نیروهای مسلح در آنجا نبودند، خطرات و حوادث بزرگی برای مردم اتفاق می افتاد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای بزرگ علمی، پژوهشی و پزشکی گفت: سپاه در عرصه‌های نانو و پیشرفت های علمی همواره مقدم بوده است.

وی یکی از دلایل موفقیت های چشمگیر سپاه را حضور با ایمان و عقیده در میدان دانست و اضافه کرد: این مجموعه ارزشمند را امام خمینی(ره) پایه گذاری کردند و در طول این چهل سال، در خدمت ولایت و رهبری بوده است.

حجت الاسلام رضوی راد جانبازان را سند افتخار کشور و ملت خواند و بیان داشت: جانبازان و ایثارگران در مقطعی که کشور نیازمند آنها بود، با اخلاص و شجاعت هایی که داشتند در عملیات های دفاع مقدس حضور پیدا کردند و دستاوردهای بسیار بزرگی برای انقلاب و ملت رقم زدند.

وی دستاوردهای چهل ساله انقلاب را مدیون خون شهدا و ایثارگری های جانبازان دانست و افزود: ملت ایران باید همواره قدردان جانبازان و ایثارگران باشد چراکه اینها شهدای زنده انقلاب هستند و سندی پرافتخار برای نظام اسلامی محسوب می شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تکریم خانواده های شهدا و جانبازان را امری ضروری خواند و تأکید داشت: بسیاری از جانبازان انقلاب اسلامی شب و روزشان را با دردهای جانبازی و دردهایی که برای از دست دادن بخشی از بدنشان است یکی کرده اند و اینها باید به معنای واقعی تکریم و تجلیل شوند.

حجت الاسلام رضوی راد جانبازان را افتخاری مهم برای نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: جانبازان به تأسی از جانباز کربلا حضرت ابوالفظل(ع)، در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت خود را به رخ کشیدند.

وی با اشاره به زحمات همسران و خانواده های جانبازان خاطرنشان کرد: همسران و خانواده های محترم شهدا با صبر و متانتی که در پرستاری از این شهدای زنده دارند تلاش و فداکاری های قابل تقدیری انجام می دهند، و این خود به نوعی ایثار و خدمت محسوب می شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها